تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
9

پرداخت ۷۲۰ میلیون تومان تسهیلات کارفرمایی و مشاغل خانگی در سال ۹۵ و ابتدای۹۶درشهرستان انار

  • کد خبر : 9040
  • 28 تیر 1396 - 19:08
پرداخت ۷۲۰ میلیون تومان تسهیلات کارفرمایی و مشاغل خانگی در سال ۹۵ و ابتدای۹۶درشهرستان انار

در سال ۹۵ و ابتدای ۹۶ تاکنون مبلغ حدود ۷۲۰ میلیون تومان تسهیلات در زمینه کارفرمایی و مشاغل خانگی در شهرستان انارپرداخت شده است.

به گزارش انارآنلاین،۲۸ تیرماه ماه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان انار باحضور اعضاء این کارگروه ،صنعتگران و با دعوت از آقای اسلامی معاون اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در فرمانداری انار برگزار گردید.
در این جلسه در خصوص طرح کارورزی توضیحاتی توسط معاون اداره کل کار به مسئولین ادارات و صنعتگران ارائه گردید.
اسلامی با تشریح جزئیات اجرای طرح کارورزی که به تازگی با هدف جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار از مقطع کاردانی تا مقطع دکتری از سوی وزارت کار اجرایی شده است، گفت: جامعه هدف اجرای این طرح، دانش آموختگان دانشگاهی گروه سنی ۲۳ ساله تا ۳۵ ساله در همه رشته‌های دانشگاهی برحسب نیاز بنگاه‌های اقتصادی خصوصی و تعاونی هستند. وی افزود در سال جاری باید در استان کرمان ۳۶ هزار شغل ایجاد شود.
وی در ادامه در خصوص طرح کارورزی افزود در حال حاضر سامانه ثبت نام به نشانی karvarzi.mcls.gov.ir برای کارورزان و واحدهای پذیرنده کارورزان فعال است که می‌توانند آمادگی خود را برای اشتغال یا جذب متقاضیان اعلام کنند.
وی آشنایی افراد با محیط کار، تبدیل علوم تئوری به کاربردی و مهارت آموزی را سه مزیت اجرای این طرح پیش از ورود حرفه‌ای فرد به بازار کار عنوان کرد و گفت: همچنین کارورز به عنوان یک فرد دانش‌آموخته نیز دانشی دارد که می‌تواند به بنگاه یا واحد مربوطه منتقل کند.
در ادامه مسئولین ادارات گزارشی از وضعیت برنامه های پیش روی ادارات خود همچنین میزان تسهیلات اعطایی و اشتغالزایی انجام شده ارائه نمودند از جمله صندوق کار آفرینی امید اعلام نمود در سال ۹۵ و ابتدای ۹۶ تاکنون مبلغ حدود ۷۲۰ میلیون تومان تسهیلات در زمینه کارفرمایی و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

از طریق جهاد کشاورزی شهرستان نیز در سال گذشته تا کنون ۴۱ مورد معرفی و جذب تسهیلات مکانیزاسیون انجام شده و از صدور ۷۰ مجوز در بخش صنایع کشاورزی صنایع تبدیلی و مشاغل خانگی در شهرستان خبردادند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=9040
  • دیدگاه‌ها برای پرداخت ۷۲۰ میلیون تومان تسهیلات کارفرمایی و مشاغل خانگی در سال ۹۵ و ابتدای۹۶درشهرستان انار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.