تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
6

محمودی نیا مدیر فنی باشگاه پیشرو انار شد

  • کد خبر : 34330
  • 25 دی 1402 - 16:29
محمودی نیا مدیر فنی باشگاه پیشرو انار شد

مراسم معارفه مدیر فنی باشگاه پیشرو شهرستان انار در تالار شهر انار برگزار شد.

به گزارش صدای انار ،مراسم معارفه محمود محمودی نیا بعنوان مدیر فنی باشگاه پیشرو انار با حضور تعدادی از مسئولین در تالار شهر انار برگزار شد.

حجت الاسلام علیدادی امام جمعه شهرستان انار در این مراسم ضمن تشکر از خانواده ورزشی محمدنیا گفت: باید زیرساخت های ورزشی شهرستان انار را ارتقا بدهیم و امکانات ورزشی شهرستان را برای میزبانی از تیم های دیگر شهرستان ها آماده کنیم.

حسین صالحی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان انار در این مراسم اظهار داشت:در شهرستان انار کمبود زمین چمن داریم و چمن ده رییس هم باید برای برگزاری مسابقات نونهالان تجهیز شود و سالن بانوان نیز در حال تکمیل است۔

محمودی نیا مدیر فنی باشگاه پیشرو گفت: در شهرستان انار ظرفیت های خوبی وجود دارد و باید استعداد یابی کنیم و استعداد ها رو پرورش بدهیم و همین نونهالان بازیکنان و ستاره های فردا هستند.

محمودی‌نیا یکی از چهره‌های شناخته شده ورزشی استان کرمان است که سوابق مختلف مربیگری و مدیریتی در سال‌های اخیر در کارنامه او به چشم می‌خورد.

محمود محمودی‌نیا سوابقی همچون معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، رئیس تربیت‌بدنی شهرستان رفسنجان و سرمربی و مربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در لیگ دسته اول فوتبال کشور ، مدیرعاملی و سرمربی در باشگاه مس کرمان و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان را در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=34330
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای محمودی نیا مدیر فنی باشگاه پیشرو انار شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.