تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
0

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

  • کد خبر : 34478
  • 01 اردیبهشت 1403 - 15:52
حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان انار گفت: حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد.

به گزارش صدای انار،قاآنی سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان انار در خصوص این خبر اظهار داشت: پرونده دست اندازی به شبکه آب آشامیدنی شهرستان انار دو متهم دارد که مبادرت به استفاده غیر مجاز از شبکه توزیع آب شرب مردم روستا جهت مصارف کشاورزی و ساخت و ساز می‌نمودند .

وی افزود: سال گذشته پس از شناسایی موارد فوق و صورتجلسه یگان نیروی انتظامی ، پرونده تشکیل و جهت رسیدگی و صدور رای به مراجع قضایی شهرستان ارسال شد .

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان انار در ادامه ضمن قدردانی از پیگیری و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی شهرستان  گفت : این پرونده در شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو بررسی و دادگاه محترم با توجه به انطباق موضوع با ماده ۱ قانون استفاده کنندگان غیر مجاز از آب ، برق ، گاز و … حکم به محکومیت دو متهم با پرداخت جزای نقدی بیش از ۴۹۴ میلیون تومان بابت خدمات مصرفی و جبران خسارت به حساب شرکت آبفا و صندوق دولت صادر نمود .

قاآنی در پایان با هشدار به استفاده کنندگان از انشعابات غیر مجاز آب شرب از مردم شریف و فهیم شهرستان انار خواست : به منظور جلوگیری از اختلال در روند آبرسانی به مشترکین در صورت اطلاع از استفاده کنندگان غیر مجاز از آب شرب مراتب را به شماره ۰۹۱۳۱۹۶۵۴۹۹ یا ۳۴۲۰۳۰۱۳ گزارش فرمایند .

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=34478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.