تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
4

بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور در بیاض راه‌اندازی شد+عکس

  • کد خبر : 34390
  • 06 فروردین 1403 - 13:48
بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور در بیاض راه‌اندازی شد+عکس

با حضور حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان انار، درمانگاه حضرت ولی‌عصر(عج) بیاض شهرستان انار به‌عنوان بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش صدای انار،در ششمین روز از سال جدید و در آستانه ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، درمانگاه ولی‌عصر(عج) بیاض شهرستان انار با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین این شهرستان راه‌اندازی شد و خدمات‌رسانی خود را آغاز کرد.

درمانگاه ولی‌عصر(عج) بیاض در زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار مترمربع و ۴۲۰۰ مترمربع زیربناست که امکانات کامل یک درمانگاه شامل اتاق عمل سرپایی، اتاق احیا، نوار قلب ، دستگاه‌های ساکشن، اتوکلاو و …، اتاق های مجهز پانسیون، منزل پزشک، پرستار و … را در خود دارد.

خدمات دندانپزشکی از دیگر امکانات این درمانگاه است که علاوه‌ بر دندانپزشکان، پزشکان متخصص داخلی، پوست، مامایی و … در آن فعالیت خواهند کرد.

بنیانگذار این مجموعه درمانی مرحوم «حاج‌محمد علی رحیمیان» بوده که توسط آقای «حاج‌محمد رحیمی» که اکنون مدیرعامل درمانگاه است، به بهترین شکل ممکن بازسازی و بهسازی شده و اکنون خدمت‌رسانی خود را برای مردم این منطقه آغاز کرده است.

موقعیت استراتژیک درمانگاه ولی‌عصر(عج) بیاض شهرستان انار و قرار گرفتن آن در مسیر ترانزیتی یزد- کرمان این امکان را فراهم کرده که علاوه بر جمعیت ۱۰ هزار نفری تحت پوشش خود، به زائران مرقد سردار دلها شهید سپهبد سلیمانی و سایر مسافرین عبوری این محور خدمات درمانی ارائه دهد. این نکته نیز گفتنی‌ست در مسیر پرتردد یزد به کرمان غیر از درمانگاه بیاض، درمانگاه سررراهی وجود ندارد و از این حیث نیز اهمیت دارد.

مجوز داروخانه این درمانگاه جزو معدود درمانگاه‌هایی است که مجوز حقوقی داروخانه‌اش متعلق به خود خیریه و درمانگاه است.

از دیگر امکانات این مجموعه درمانی می توان به مسجد حضرت ولی عصر عج ، سرویس های بهداشتی و مغازه آن که جهت رفاه حال مردم و مسافرین توسط همسر بنیانگذار درمانگاه “مرحومه حاجیه فاطمه رحیمی” بنا و در اختیار بنیاد خیریه حضرت ولی عصر عج گداشته شده یاد کرد.

تنظیم خبر:حسین میرزا اسدی
عکس:منصور زارع

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=34390
  • دیدگاه‌ها برای بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور در بیاض راه‌اندازی شد+عکس بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.