تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
9

جلسه شورای اسلامی شهر انار با نماینده مجلس

  • کد خبر : 29960
  • 07 بهمن 1399 - 16:11
جلسه شورای اسلامی شهر انار با نماینده مجلس

اعضای شورای اسلامی شهر رسما مخالفت خود را نسبت به واگذاری موقوفات شهرستان انار به بخش خصوصی خارج از شهرستان اعلام می نماید و درخواست پیگیری این موضوع را از نماینده محترم داریم.

به گزارش صدای انار به نقل از روابط عمومی شهرداری انار،صبح امروز جلسه شورای اسلامی شهر انار با حضور جلالی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی،زهرودی فرماندار شهرستان و علی رحیمی شهردار انار و اعضای شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه مباحث ذیل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت:

 بحث و گفتگو در خصوص آثار تاریخی شهر انار

احسان علیپور اسماعیلی رئیس شورای اسلامی شهر انار: میراث فرهنگی و تاریخی شهر به حال خود رها شده و در حال تخریب می باشد که هیچ اقدامی از ادارات کل نیز در این راستا صورت نگرفته است.

علی رحیمی راد شهردار انار: احیا و مرمت آثار تاریخی شهر انار نیاز به تامین اعتبار مالی دارد و میطلبد نماینده محترم این مورد را پیگیری و میراث تاریخی را یاری کند.
و همچنین از جناب آقای دکتر جلالی درخواست عدالت محوری مس سرچشمه را داریم، خدماتی که مجموعه مس به شهرستان رفسنجان ارائه می دهد به شهرستان انار نیز ارائه دهد.

دکتر جلالی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی: به زودی با دعوت از مدیران استانی و کشوری و مجتمع مس در شهر انار پیگیر حل مسائل مطرح شده خواهیم بود.

 واگذاری موقوفات شهرستان انار
احسان علیپور اسماعیلی: اعضای شورای اسلامی شهر رسما مخالفت خود را نسبت به واگذاری موقوفات شهرستان انار به بخش خصوصی خارج از شهرستان اعلام می نماید و درخواست پیگیری این موضوع را از نماینده محترم داریم.

عدم وجود اداره تعزیرات در شهرستان انار

رئیس شورای اسلامی شهر انار: با توجه به اینکه ساختمان و کلیه تجهیزات اداری آغاز به کار اداره تعزیرات آماده می باشد اما متاسفانه این اداره در شهر وجود ندارد که امیدواریم با عنایت نماینده محترم و فرماندار محترم این اداره فعالیت خود را در شهرستان آغاز نماید.

پیگیری فرماندار محترم شهرستان و نماینده محترم مردم در مجلس در خصوص تنظیم و ابلاغ چارت سازمانی اداراتی که فاقد چارت سازمانی می باشند.

حسن جعفری عضو شورای اسلامی شهر: اختصاص بودجه برای تکمیل ساختمان بیمارستان درحال احداث این شهرستان و نیز پیگیری تحویل دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان

درادامه آقای جلالیان عضو شورای اسلامی شهر نیز خواستار احداث منطقه ویژه اقتصادی شد که قبلا قول آن داده شده است.

عکس: مهدی عبدالعلی زاده

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=29960
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای جلسه شورای اسلامی شهر انار با نماینده مجلس بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.