تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
7

طرح اهدای ماسک، گل و مواد ضدعفونی کننده بجای قبض جریمه در شهر انار+تصاویر

  • کد خبر : 29600
  • 08 آبان 1399 - 9:28
طرح اهدای ماسک، گل و مواد ضدعفونی کننده بجای قبض جریمه در شهر انار+تصاویر

طرح اهدای ماسک، گل و مواد ضدعفونی کننده بجای قبض جریمه در شهر انار اجرا شد.

 


به گزارش صدای انار،چهارشنبه ۷ آبانماه، طرح اهدا ماسک ،گل ومواد ضدعفونی به جای قبض جریمه به همت خیر بزرگوار حسین صادقی در شهرستان انار اجرا شد.

این طرح در سطح شهر انار اجرا و به جای قبض جریمه به افراد فاقد ماسک و جهت فرهنگ سازی در این شهرستان تعداد هزار شاخه گل و ماسک و ژل ضدعفونی توزیع گردید و به رانندگان و همشهریان جهت جلوگیری از‌شیوع و قطع زنجیره ابتلا به این بیماری تاکید شد.

درادامه دکتر عبدالهی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار گفت:در حال حاضر در شهرستان انار ۲۶۷نفر به این ویروس مبتلا و تعداد فوتی ناشی از کوید۱۹ یازده نفر و درحال حاضر ۵نفر در بیمارستان بستری میباشند.

بهشتی نیا رئیس جمعیت هلال احمر انار از طرح ملی آمران سلامت با هدف پیشگیری، آموزش، ترغیب و تشویق به همکاری مردم برای اجرای پروتکل های بهداشتی در ایام کرونا و کاهش شیوع کرونا در سطح شهرستان و با مشارکت اعضاء جوانان داوطلب در حال اجرا می باشد .

وی گفت:یک پایگاه ثابت و ۴ تیم دو نفره سیار در اماکن پر تردد و بانکها و پاساژ و فروشگاه ها حضور یافته و با تذکر لسانی و با حفظ شئونات انسانی و اسلامی به افرادیکه پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند راهنمایی و آموزش می دهند.

ایشان افزود مدت زمان این طرح ازتاریخ ۵ آبان لغایت ۱۵آبان می باشد.

 

گزارش: عباس غلامرضایی

عکس: مهدیه حسینی،فاطمه ناجی

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=29600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. جالبه ماسک ها رو بدون بسته بندی دارن توزیع میکنن