تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
7
فرمانده انتظامی انار ؛

صنوف ظرفیت مناسبی جهت تولید و حفظ امنیت دارند

  • کد خبر : 25349
  • 16 مهر 1398 - 6:04
صنوف ظرفیت مناسبی جهت تولید و حفظ امنیت دارند

فرمانده انتظامی شهرستان انار در همایش پلیس،امنیت اصناف گفت:ظرفیت بسیار مناسبی جهت مشارکت صنوف در حفاظت و تولید امنیت وجود دارد.

به گزارش صدای انار،به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس”سرهنگ رضا خلیلی نژاد” بیان داشت :بازار به عنوان مرکز حضور مردم ،ارائه خدمات،سرویس دهی و.توزیع مایحتاج عمومی همواره نقش حساس در معادلات اجتماعی دارد که بایستی با تقویت مشارکت و ارتباطات از این نقش و جایگاه در تحکیم امنیت عمومی استفاده بهتری شود.
وی خاطر نشان کرد:در حوزه کسبه و بازاریان می توان ،فعالیت های فرهنگی -آموزشی را اطلاع رسانی و قانونمداری و حفاظت از ارزشها و اعتقادات را به خوبی به سرانجام رساند و هر فرد صنفی خود من با موثری در جهت تقویت عوامل موثر بر تولید امنیت و احساس امنیت باشد.
فرمانده انتظامی انار در تشریح این موضوع یاد آور شد :امروز تهدیدات عرصه فرهنگی در حوزه های مختلف مانند پوشاک ،لوازم التحریر ،لوازم آرایشی،و بهداشتی ،خوراکی هاو….بادرایت و هوشمندی افراد صنفی می تواند تبدیل به فرصت شود و ضمن تقویت تولیدات داخلی و کمک به اقتصاد ملی از هجوم ضد فرهنگی دشمن جلوگیری کرد.
“خلیلی نژاد”با تاکید بر اموری مانند امر به معروف ونهی از منکر،اخلاق مداری،حساسیت به موضوعات اجتماعی و امنیتی،رعایت اصول شرعی در مناسبت ها،همکاری و در ارتباط موثر با پلیس،خواهان توجه به ویژه اهمیت و نقش صنوف بر تغییرات فکری، فرهنگی و رفتاری در جامعه شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=25349
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای صنوف ظرفیت مناسبی جهت تولید و حفظ امنیت دارند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.