تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
11

کشف بیش از ۱۰تن گندم قاچاق در شهرستان انار/دسترنج کشاورزان به کام دلالان و قاچاقچیان

  • کد خبر : 23922
  • 24 مرداد 1398 - 16:53
کشف بیش از ۱۰تن گندم قاچاق در شهرستان انار/دسترنج کشاورزان به کام دلالان و قاچاقچیان

فرمانده انتظامی انار از کشف بیش از ۱۰ تن گندم فاقد بارنامه و مجوز حمل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صدای انار،سرهنگ رضا خلیلی نژاد با اعلام این خبر افزود: مأموران پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در محور اناربه یزد، به یک دستگاه تریلر حامل بار مشکوک شدند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از این خودروی،بیش از ۱۰ تن گندم خالص دارای بارنامه جعلی مبنی بر نخاله گندم که قصد انتقال به استان‌های همجواررا داشتند برابر هماهنگی مقام قضائی متوقف شدند.

سرهنگ خلیلی نژاد با اشاره به ارزش ریالی بار گندم بیش از ۵۰۰میلیون ریال از دستگیری ۲نفر در این خصوص و تحویل گندمها به سیلو‌های دولتی بیان داشت: متهمان به همراه پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی انار در پایان گفت :جولان دلالان در بازار محصولات کشاورزی به شکلی است که کشاورز با وجود ماه‌ها تلاش، پس از برداشت محصول به سود واقعی و مورد انتظار نرسیده و در طرف مقابل برخی دلالان و قاچاقچیان با سوء استفاده از وضعیت بازار در فاصله‌ای اندک و زحمتی کم به سودی چند برابر دست می یابند و باعث اخلال در بازار نیز می گردند لذا پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکارو یا قاچاق مایحتاج مردم ، قیمت ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=23922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. این که کامیون هست چطور در مصاحبه تریلر اعلام شده است

  2. چقدر بزرگ نمایی
    وزن کالا قاچاق ۱۰ تن اعلام شده عکس کامیون تک میباشد و در خبر تریلر اعلام میشود