تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
7

معاون اول رئیس جمهور به کرمان سفر می کند

  • کد خبر : 4084
  • 06 آبان 1395 - 13:40
معاون اول رئیس جمهور به کرمان سفر می کند

استاندار کرمان از سفر دو روزه معاون اول رئیس جمهور به کرمان طی ماه اخیر خبر داد و گفت: بازدید از قلعه گنج در برنامه این سفر گنجانده شده است.

علیرضا رزم حسینی پیش از ظهر پنجشنبه در شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان از سفر معاون اول رئیس جمهور برای پنجمین به کرمان خبر داد و گفت: جهانگیری در سفر دو روزه خود به این استان از قلعه گنج نیز بازدید خواهد کرد.

رزم حسینی در ادامه اظهار کرد: ۲۲ هزار میلیارد تومان بودجه متفرقه در اختیار وزارتخانه ها و سازمان های مستقل وجود دارد و مدیران باید برای اخذ اعتبارات ملی برای استان کرمان تلاش کنند.

وی با تاکید بر لزوم پی گیری موافقت نامه های مثلث توسعه اقتصادی ادامه داد: حضور وزیر کشورر در این زمینه بسیار تاثیرگذار بوده و مجوزهایی که چندین سال معطل مانده بود، ظرف دو هفته گذشته صادر شد.

راه اندازی کارخانه پلاسمای خون

رزم حسینی از صدور مجوز کارخانه پلاسمای خون خبر داد و افزود: این پروژه با اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان راه اندازی می شود.

استاندار کرمان از اخذ آخرین امضاء پروژه پارک ملی خبر خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه نیز به زودی آغاز می شود.

رزم حسینی ادامه داد: پروژه گردشگری خبر به گفته رئیس سازمان محیط زیست کشور از کارهای درخشان صورت گرفته بعد از انقلاب در حوزه گردشگری بوده و در این پروژه باید سه وزارتخانه هماهنگ می شدند.

وی تصریح کرد: قرار داد تولید سه هزار و ۵۰۰ مگا وات برق در استان کرمان باید به صورت جدی پی گیری شود.

اجرای ایده شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج در ۳۱ شهرستان بحرانی کشور

رزم حسینی با اشاره به جلساتی که با حضور رهبر معظم انقلاب در خصوص آسیب های اجتماعی برگزار شد، افزود: بر این اساس تصمیم بر تشکیل شورای اجتماعی کشور به ریاست رئیس جمهور گرفته شد که در چهل و هشتمین جلسه این شورا که در خصوص محرومیت زدایی و فقرزدایی بود، ایده شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج مطرح و اجرای آن در ۳۱ شهرستان بحرانی کشور مصوب شد.

وی با اشاره به فعالیت ۱۲ موسسه مالی در استان کرمان تصریح کرد: مدیران اجرایی نقش تعیین کننده ای در پروژه های اجرایی دارند و باید کارها را با جرات پیش ببرند.

استاندار کرمان از هم گرایی و وحدت موجود در کرمان به عنوان نقطه قوت این استان نام برد و بیان کرد: همه مسئولان کشوری در سفر به کرمان بر این نکته صحه گذاشته اند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4084
  • دیدگاه‌ها برای معاون اول رئیس جمهور به کرمان سفر می کند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.