تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
7

حضور معاون استاندار کرمان در مراسم هفتم شهید مدافع حرم حجت الاسلام بیاضی زاده در حجت آباد انار

  • کد خبر : 4093
  • 06 آبان 1395 - 16:07
حضور معاون استاندار کرمان در مراسم هفتم شهید مدافع حرم حجت الاسلام بیاضی زاده در حجت آباد انار

مهندس ذکاء اسدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان به همراه فرماندار انار و چند نفر از مدیران کل استان باحضور در روستای حجت آباد انار در مراسم هفتم اولین شهید روحانی مدافع حرم استان شهید “حجت الاسلام سعید بیاضی زاده” شرکت نمودند.

به گزارش انارآنلاین،۶ آبانماه مهندس ذکاء اسدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان به همراه فرماندار انار و چند نفر از مدیران کل استان باحضور در روستای حجت آباد انار در مراسم هفتم اولین شهید روحانی مدافع حرم استان شهید “حجت الاسلام سعید بیاضی زاده”  شرکت نمودند.

ایشان پس از عرض تسلیت به خانواده معظم این شهید در گلزار شهدای محمد آبادساقی انار و مزار این شهید والامقام حضور یافتند.
لازم بذکر است که سعید بیاضی‌زاده، طلبه ۲۲ ساله اهل «حجت‌آباد» انار روز پنجشنبه ۲۲ مهر مصادف با ۱۱ محرم در استان «حما» سوریه از سوی نیروهای داعش به شهادت رسید.

روستای حجت‌آباد در ۴۱ کیلومتری جنوب شرق انار قرار دارد.

این طلبه تابستان گذشته به عراق و امسال نیز سه بار به سوریه اعزام شده بود.وی برای بار سوم و آخرین بار پیش از محرم امسال به صفوف مدافعین حرم در سوریه پیوست و به شهادت رسید. عموی وی به نام شهید اکبر بیاضی‌زاده و پسرعمویش به نام شهید غلامرضا بیاضی‌زاده نیز در دوران جنگ هشت‌ساله ایران و عراق به شهادت رسیده‌اند.contentimages_32912

contentimages_32909 contentimages_32910 contentimages_32911

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4093
  • دیدگاه‌ها برای حضور معاون استاندار کرمان در مراسم هفتم شهید مدافع حرم حجت الاسلام بیاضی زاده در حجت آباد انار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.