تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
6

نجات گروگان ۱۰ ساله در کمتر ار ۷۲ ساعت در رفسنجان

  • کد خبر : 4081
  • 06 آبان 1395 - 13:28
نجات گروگان ۱۰ ساله در کمتر ار ۷۲ ساعت در رفسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از رهایی گروگان ۱۰ ساله در کمتر از ۷۲ ساعت توسط عملیات پلیس آگاهی و بازگرداندن به آغوش گرم خانواده اش خبر داد.

سرهنگ نصرالله عباسی فرمانده نیروی انتظامیرفسنجان گفت: در پی گزارش یکی از شهروندان به مرکز فوریت های پلیس مبنی بر یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در یکی از محلات سطح شهر در جلوی مدرسه با زور و تهدید اقدام به سوار کردن یک پسر بچه ۱۰ ساله با لباس فرم مدرسه کرده است بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرا گرفت.
وی ادامه داد ماموران انتظامی شهرستان رفسنجان سریعا در محل حادثه حاضر و صحنه جرم مورد بررسی قرار دادند. سرهنگ عباسی افزود با انجام اقدامات فنی و عملیاتی بی وقفه و شبانه روزی کارآگاهان در نهایت خوردروی آدم رباها شناسایی شد.
وی ادامه داد با تلاش ماموران مخفیگاه آدم رباها در شهرستان فهرج شناسایی و کارآگاهان آگاهی رفسنجان با همکاری ماموران پلیس آگاهی فهرج در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه یکی از اعضای باند آدم رباها را در مخفیگاهش دستگیر و گروگان را آزاد کردند.
وی ادامه داد ماموران فرد ربوده شده را به همراه متهم به پلیس آگاهی منتقل کردند و پس از بازجویی از متهم مشخص شد انگیزه آدم ربایی اختلافات مالی بوده است.
فرمانده انتظامی رفسنجان در پایان خاطر نشان کرد : پلیس اجازه نحواهد داد که مجرمان نظم و امنیت عمومی جامعه را بر هم زنند و در صورت بروز هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطعی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4081
  • دیدگاه‌ها برای نجات گروگان ۱۰ ساله در کمتر ار ۷۲ ساعت در رفسنجان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.