تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
10

گلایه یکی از شهرواندان اناری از یک پزشک اورژانس ولیعصر انار

  • کد خبر : 4671
  • 25 آبان 1395 - 8:42
گلایه یکی از شهرواندان اناری از یک پزشک اورژانس ولیعصر انار

یکی از شهروندان اهل شهرستان انار در خصوص تجویز دارو بدون معاینه بیمار توسط یک پزشک اورژانس در بیمارستان انار مطلبی ارسال کرده است.

یکی از شهروندان اهل شهرستان انار در خصوص تجویز دارو بدون معاینه بیمار توسط یک پزشک اورژانس در بیمارستان انار مطلبی ارسال کرده است.

این نوشته درباره یکی از پزشکان مرد است که بارها مورد انتقاد شهروندان و بیماران قرار گرفته است.

این شهروند می گوید:

فرزند خود را که ۱۴ ماه دارد و چند روزی است به علت سرماخوردگی بیمار شده ،شامگاه سه شنبه۲۴آبانماه ساعت۲۳:۵۰ به علت تشدید شدن بیماری و مشکل تنفسی فرزندم، به اورژانس انار مراجعه کردم و پزشک کشیک بدون اینکه پشت میز خود بنشیند و حتی کودک مرا معاینه کند شروع به نسخه نوشتن و امضاء و مهر کردن نسخه کرد،وقتی به پزشک گفتم فرزندم سخت نفس می کشد و طی این چند روز چنین داروهایی را مصرف کرده و یک روز پیش آمپول دگزامتازون تزریق کرده ،زیر نسخه نوشته و مهر شده آمپول دگزامتازون را اضافه کرد و گفت نگران نباشید این بیماری چند روزی طول میکشد و بیمار خوب می شود .

این شهروند می گوید از ترس اینکه به فرزندم روز قبل این آمپول تزریق شده بود نسخه این پزشک را از داروخانه نگرفتم و به کلینیک پاستور مراجعه کردم ولی با توجه به اینکه تابلو درمانگاه مذکور شبانه روزی نوشته شده است این درمانگاه تعطیل بود و مجبور شدم به یزد بروم.

این شهروند می گوید  ازدکتر برجی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار و رئیس بیمارستان انار می خواهم درست است در انار کمبود پزشک متخصص و امکانات داریم ولی  مردم وقتی به یک بیماری کوچک مثل سرماخوردگی به اورژانس مراجعه می کنند توقع دارند پزشک کشیک لااقل معاینه را انجام دهد و بعد از تشخیص، دارو را تجویز کند .

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4671

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. امپول دگزا خیلی خطرناکه ، همون بهتر که نزدید

  2. با سلام
    دیشب ما هم با همین مشکل روبرو بودیم
    پسر خالم دچار درددل شده بود. مشکل گوارشی داشت این
    اقای به اصطلاح دکتر بدون معاینه تشخیص کلیه درد را داده بود
    وقتی که من رسیدم فهمیدم که مشکل چیز و داروهایی که دکتر تجویز کرده بود را به داروخانه پس دادیم وبسایت داروی دیگری گرفتیم ورزیم خانه، سه ساعت بعد بیمار خوب خوب شد
    خدا به خیر کنه از دست این نادان