تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
5

کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی بانوان شهرستان انار

  • کد خبر : 3267
  • 11 مهر 1395 - 21:58
کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی بانوان شهرستان انار

کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی بانوان شهرستان انار تشکیل جلسه داد.

به گزارش انارآنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار، ۱۱ مهرماه به همت امور بانوان و خانواده فرمانداری انار کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی بانوان  به ریاست آقای طباطبائی فرماندار انار برگزار گردید.

شیوه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی بانوان دستور کار این جلسه بود که پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.

فرماندار انار در این جلسه ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم اظهار داشت خانواده به عنوان کوچک ترین واحد اجتماعی جامعه می باید همواره  مورد توجه قرار گیرد تا با دور نگاه داشتن آن از آسیب ها وناهنجاری های اجتماعی ، جامعه ای سالم و عاری از انحراف به دست آید .

وی افزود هر چه به میزان سطح معلومات و آموزش و سلامت روحی جامعه افزوده شود ، آسیب های اجتماعی جامعه کاسته شده و بسیاری از مشکلات پیش رو برطرف خواهد شد.طباطبائی تاکید کرد نقش بانوان در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بسیار حائز اهمیت است و با استفاده از ظرفیتهای موجود بانوان می توان در رفع بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه از آنها کمک گرفت.

در ادامه فرماندار و رئیس ستاد اجرای سرشماری همچنین معاون سیاسی فرماندار(معاون فنی و آموزشی سرشماری) به مقوله مشارکت در سرشماری اینترنتی اشاره نموده و از تک تک روسای ادارات وشهرداران عضو این کمیته درخصوص ثبت نام همکارانشان تاکید نمودند.

فرماندار انار در پایان از حضار خواست تا نهایت همکاری را جهت بالابردن آمار مشارکت ثبت نام کنندگان اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان انار انجام دهند.
در پایان جلسه مقرر شد ادارات و دستگاه های اجرایی برنامه های خود را جهت آموزش بانوان و خانواده های زیر مجموعه خود را به فرمانداری ارائه نمایند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=3267
  • دیدگاه‌ها برای کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی بانوان شهرستان انار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.