تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
9

تقدیر و تشکر فرماندار انار از فرماندهی و پرسنل ناجا در شهرستان انار

  • کد خبر : 3271
  • 12 مهر 1395 - 18:44
تقدیر و تشکر فرماندار انار از فرماندهی و پرسنل ناجا در شهرستان انار

فرماندار اناراز زحمات و فداکاریهای پرسنل نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش انارآنلاین،۱۲ مهرماه همزمان با هفته نیروی انتظامی آقای طباطبائی فرماندار انار به اتفاق معاون سیاسی ، بخشدار مرکزی و تنی چند از کارشناسان فرمانداری با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی با سرهنگ غضنفری فرمانده منطقه انتظامی شهرستان دیدار و ضمن تقدیر از نامبرده و همکاران محترمشان هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند.

فرماندار انار در این دیدار پس از استماع گزارش کامل اقدامات ناجا در شهرستان انار ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت یکی از پایه های امنیت جمهوری اسلامی ایران بر عهده نیروی انتظامی نهاده شده است که افراد از بدو تولد تا پایان عمر می توانند همراهی و امنیتی که نیروی انتظامی فراهم می کند را لمس و درک کنند.

contentimages_30758

فرماندار انار افزودنیروی انتظامی، یکی از نهادهایی است که از طرق مختلف در نظم بخشیدن به امور داخلی نقش مهمی ایفا می کند و بحمدالله این نیرو در شهرستان انار نیز توانسته است بخوبی امنیت و آسایش مردم را فراهم کند واین امنیت از پیش نیازهای توسعه مطلوب شهرستان است که ما شاهد آن هستیم .

فرماندار انار در ادامه از تلاشها،همکاریها ،تعامل و اقدامات موثر آموزشی و فرهنگی سرهنگ غضنفری و همکاران ایشان در شهرستان انار با اهداء لوح تقدیر تشکر و تجلیل نمودند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=3271
  • دیدگاه‌ها برای تقدیر و تشکر فرماندار انار از فرماندهی و پرسنل ناجا در شهرستان انار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.