8

کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان انار با دستور کار توسعه و اشتغال پایدار در روستاها

  • کد خبر : 11572
  • 14 دی 1396 - 11:39
کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان انار با دستور کار توسعه و اشتغال پایدار در روستاها

کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان انار با دستور کار توسعه و اشتغال پایدار در روستاها در فرمانداری انار برگزار شد.

 به گزارش صدای انار به نقل از روابط عمومی فرماندرای انار،۱۴دیماه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان انار به ریاست زهرودی سرپرست فرمانداری انار و با دستور کار توسعه و اشتغال پایدار در روستاها برگزار شد.

در این جلسه مهندس زهرودی گفت باتوجه به محدودیت های کشاورزی و آبهای زیر زمینی منطقه لزوم توسعه صنعتی و خدماتی در بخشهای مختلف مورد انتظار و توجه است که در این زمینه پیگیری خواهیم نمود. وی افزود شهرستان انار دروازه استان کرمان است و باتوجه به موقعیت استراتژیک و در مسیر ترانزیت ظرفیت بالایی برای توسعه در بخشهای مختلف از جمله گردشگری ،صنعتی ،خدماتی و بوم گردی و ایجاد اشتغال پایدار روستایی دارد و از مسئولین ادارات خواستند تا طرح ها و پروژه های اداره خود را جهت تصویب در کارگروه اشتغال و معرفی جهت اخذ تسهیلات ارزان قیمت به اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی معرفی نمایند.

در این جلسه مهندس زهرودی از برگزاری همایش سرمایه گذاری در روزهای آینده نزدیک خبر داد و افزود این شهرستان قابلیت های خوبی در بخش خدمات و گردشگری و بوم گردی دارد که باید در خصوص ایجاد اشتغال در این حوزه ها تلاش کرد.

در این جلسه مهندس اکبری معاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز با تشریح نحوه اعطای تسهیلات تبصره ۶ به تعاونی ها و روستائیان جهت اشتغال پایدار از مسئولین ادارات خواستند  طرح های سرمایه گذاری را در بخشهای ایجادی توسعه ای و… جهت طرح در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری معرفی نمایند.

در این جلسه میزان تعهد اشتغال دستگاه ها نیز بیان و نقطه نظرات افراد در این خصوص گرفته شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=11572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام یکی از مشکلات اشتغال در انار همین ع.ا هست که تو عکس اول کنار رئیس ….. نشسته.اینقدری که ایشون سنگ جلوی پای کارفرماها می اندازه هیچ جای دنیا نمونه اش نیست.خواهشا آقای فرماندار اول موانع موجود در ادارات رو برطرف کنید که همین اشتغالی که وجود داره از بین نره ایجاد اشتغال پیشکش