تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
11

تقدیر و تشکر طباطبائی فرماندار سابق انار از کلیه مردم و مسئولین شهرستان انار

  • کد خبر : 11568
  • 12 دی 1396 - 21:05
تقدیر و تشکر طباطبائی فرماندار سابق انار از کلیه مردم و مسئولین شهرستان انار

طباطبائی فرماندار سابق انار از کلیه مردم و مسئولین شهرستان انار در پیامی تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله العلیم بذات الصدور
“وقل رب ادخلنی مدخل صدق واخرجنی مخرج صدق واجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا”
«و بگو پروردگارا مرا با ورودی نیکو و صادقانه وارد (کارها) کن و با خروجی نیکو بیرون آر و برای من از پیش خودت سلطه و برهانی نیرومند قرار ده»
سروران گرانقدر، خانواده های عزیز شهدا ،ایثارگران ،جانبازان و آزادگان ،ائمه محترم جمعه و جماعات، اهالی محترم و فهیم شهرستان انار ، نماینده محترم مجلس ، اعضاء مخلص شوراهای اسلامی جدید و سابق شهر و روستا، روسای پرتلاش و پرسنل زحمت کش در تمامی دستگاههای شهرستان  و همکاران عزیز در مجموعه ی فرمانداری شهرستان انار
با سلام
در طول بیش از سه دهه افتخار خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، در سنگرهای پاسداری انقلاب، جهاد حق علیه باطل و عرصه های سازندگی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مختلف و در گذر و گذار دولت ها و سلایق گوناگون، همواره از قادر متعال، تمنای ثبات قدم در طاعت او و خدمت به خلق او را داشته ام.
و امروز، شاکر اویم که افتخار قریب به دوسال خدمتگزاری به مردم نجیب شهرستان انار را نصیبم نمود. خداوند بیش از همه شاهد است که در این خدمتگزاری و مسئولیت خطیر، از هیچ کوششی دریغ ننموده ام و قدردان همراهی و مساعدت تک تک شما دوستان، در این مسیر دشوار می باشم. که اگر چنین نبود، بسیاری از دستاوردهای کنونی، میسر نمی شد.
قطعا نقصان در انجام ماموریت هایم وجود داشته که حتی اگر نیازمند برخی همراهی های خارج از حیطه ی مسئولیت این حقیر بوده، از تک تک شما مردم فهیم، طلب حلالیت و التماس دعا دارم.
ضمن قدردانی از پیام های تسلیت و همدردی شما عزیزان در ضایعه ی هجران ناگهانی خواهرم، بر ما واجب بود که حتی یک روز در فرآیند خدمتگزاری به مردم شریف شهرستان انار، خلل و تاخیر نداشته باشیم و بر اساس تاریخ از پیش تعیین شده، بار امانت این مسئولیت را بر دوش برادر توانمند و پرتلاشم، جناب آقای زهرودی بگذارم.

دوستدار و دعاگوی همیشگی شما
سید ضیاء الدین طباطبائی

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=11568
  • دیدگاه‌ها برای تقدیر و تشکر طباطبائی فرماندار سابق انار از کلیه مردم و مسئولین شهرستان انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.