تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
5

پشت پرده مافیای زمین در طرح های مسکن ملی انار!

  • کد خبر : 34114
  • 29 مهر 1402 - 19:43
پشت پرده مافیای زمین در طرح های مسکن ملی انار!

دلالان خریدوفروش زمین های مسکونی در شهر انار مدتی است که می خواهند از نمد طرح ملی مسکن کلاهی برای خود بدوزند.

مشاهدات میدانی صدای انار نشان می‌دهد پای تعدادی از دلالان به طرح های ملی مسکن در شهر انار باز شده است ،شنیده ها حاکی است یکی از دلالان فرصت طلب اناری با پول و سرمایه ای که در اختیار دارد می خواهد با خرید اراضی تخصیص یافته به متقاضیان طرح ملی مسکن با واریز مبلغ ناچیز زمین های تخصیص داده شده را از آن خود کند و در اینده با مبلغ گزاف بفروش برساند.

این شخص می خواهد با واریز مبلغ ناچیز به حساب متقاضیان ،جهت واریز به سازمان ملی زمین و مسکن قبل از صدور قرارداد زمینها را بخرد که از لحاظ قانونی جرم محسوب می شود.

لازم به ذکر است حتی زمانیکه بر طبق شرایط قراردادی که در اینده و پس از پرداخت وجوه تنظیم خواهد شد اختیار نقل و انتقال از متقاضیان سلب می گردد ودلالان نمی توانند این زمینها را چه قبل از قرارداد و چه بعد از قرارداد خریداری کنند.

متقاضیان بنیاد باید تا ۱۰۰ متر قیمت تمام شده و متقاضیان جوانی جمعیت باید تا ۲۰۰ متر قیمت تمام شده و بقیه قیمت ناچیز را بپردازند و متاسفانه با سوء استفاده دلالان از موقعیت پیش امده و عملا با احتکار اراضی راه بر گرانی مجدد زمین در شهر انار باز خواهد شد .

قیمت زمین و مسکن چندین برابر جلوتر از تورم ارزی و پولی در کشور است و این موضوع خود یکی از عوامل ایجاد تورم بیشتر و ایجاد فاصله طبقاتی خیلی بیشتر و گرانی در همه ابعاد می‌باشد.

متاسفانه چندین سال است که این دلالان و مافیای زمین در شهر انار باعث بالا رفتن قیمتهای زمینهای مسکونی در شهر انار و حتی روستاهای همجوار شده است و جوانان نمی توانند یک قطعه زمین با قیمت مناسب خریداری کرده و ساخت و ساز کنند.

مردم شهرستان انار از دکتر فداکار استاندار محترم کرمان و فرماندار و امام جمعه شهرستان انار عاجزانه تقاضا دارند،هر چه سریعتر با هماهنگی با بازرسی استانداری به این قضیه مهم در شهرستان انار ورود کرده تا حق جوانان شهرستان انار در طرح ملی مسکن تضییع نشود.

در پایان به اطلاع مردم شریف انار می رساند،تمامی مستندات این دلال و دلالان زمینی که چشم به خرید زمینهای طرح ملی مسکن دوخته اند نزد صدای انار می باشد و اگر خرید و فروشی غیرقانونی در این اراضی صورت بگیرد اسامی این دلال و بقیه دلالان رسانه ای خواهد شد تا مردم فهیم شهرستان قضاوت کنند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=34114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. یعنی بهترین خبری هست ک درطول این چندسال کارشده…تعجب کردم رسانه شما ب قدرتی رسیده ک اینجور رسانه ای کرده این مطلب رو،،،فقط خواستم بگم دمتون گرم…مردم پشت شمان