تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
5

درخشش مخترعین رفسنجان و انار در مسابقات بین المللی اختراعات

  • کد خبر : 34111
  • 22 مهر 1402 - 16:20
درخشش مخترعین رفسنجان و انار در مسابقات بین المللی اختراعات

مراسم تجلیل از مدال آوران شهرستان رفسنجان و انار، در سومین دوره مسابقات جهانی اختراعات برگزار شد.

به گزارش صدای انار، مراسم تجلیل از مدال آوران شهرستان رفسنجان و انار در ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور سرکار خانم فاطمه صادقی، مربی و مدرس دوره اختراعات ،جمعی از مخترعین، جمعی از اعضا فدراسیون بین المللی مخترعین و مدال آوران شهرستان انار و رفسنجان، برگزار شد.

این مسابقه در هر سال و فقط یک بار برگزار می گردد.

سومین دوره مسابقات بین المللی مخترعان و مبتکران ، ویژه اعضای INV ، در تاریخ ۲۰ لغایت ۲۲ آگوست ۲۰۲۳ برابر با ۲۹ لغایت ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ به صورت مجازی و آنلاین برگزار گردید.

همان طور که مستحضرید فدراسیون جهانی مخترعان یکی از سازمانهای پیشرو در حوزه اختراع و نوآوری درجهان می باشد که یکی از مهمترین اهداف اصلی فدراسیون بستر سازی و قدردانی از جامعه مخترعان و نوآوان بوده است. برهمین اساس فدراسیون پس از دریافت مصوبات لازم با اعمال تمهیدات ویژه فرصت عضویت در بخش INV را برای مخترعان سراسر جهان فراهم نموده است. در این راستا مخترعان ایرانی حائز شرایط عضویت در این بخش نیز مانند سایر مخترعان از سراسر جهان در ابتدا موفق به دریافت گواهی عضویت گردیده و همچنین حضوری پررنگ در این عرصه داشته اند.

در سومین دوره این مسابقات، ۸۳۰ اختراع از ۳۶ کشور جهان در این رویداد ثبت نام کردند. کشورهایی مانند کانادا، استرالیا، اندونزی، مراکش، ایران، قطر، بحرین، لبنان، لهستان، روسیه، هنگ کنگ، برزیل، مالزی، امارات متحده عربی، چین و ….. در این عرصه حضور داشتند.

معیارهای اعضای هیئت داوران در نظر گرفتن جنبه های مختلف و مهم هر اختراع و نوآوری نظیر بررسی میزان تقاضای عمومی، اقتصادی و به مقرون به صرفه بودن، دوست دار محیط زیست بودن و غیره بود.

همچنین لازم به ذکر است که همه اختراعات و نوآوری ها در ۱۳ کلاس مختلف از جمله علوم کامپیوتر، ماشین آلات، مهندسی عمران، حفاظت از محیط زیست، کشاورزی و غیره دسته بندی شده است.

باعث افتخار است که اعلام نماییم مخترعان و نوآران رفسنجان و انار توانستند نتایج موفقیت آمیزی را در این عرصه مهم کسب نمایند.

در این مراسم تجلیل مخترعین شهرستان رفسنجان و انار، به بحث و گفتگو در حوزه اختراعات پرداختند و در مورد حوزه فعالیت ها و ایده های مختلف صحبت شد.

مدال های مسابقات برای شهرستان رفسنجان و انار به شرح زیر می باشد:

مدال طلا توسط خانم ها و آقایان:

سیمین محسنی
احمد صادقی
مهرناز صادقی
وحیده رحیمی مهر
مهدیه بهزادی

مدال نقره توسط خانم ها و آقایان:

مریم جهانبخشیان
علیرضا رزانی
دانیال ابولی زاده
زهره توکلی

مدال برنز:

زهرا حسن زاده

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=34111
  • دیدگاه‌ها برای درخشش مخترعین رفسنجان و انار در مسابقات بین المللی اختراعات بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.