تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
6

وحید رضا انارکی محمدی ، شهردار منطقه ۱۲ تهران شد

  • کد خبر : 33626
  • 18 تیر 1402 - 22:35
وحید رضا انارکی محمدی ، شهردار منطقه ۱۲ تهران شد

 وحیدرضا انارکی محمدی سکاندار شهرداری قلب تاریخی تهران و قلب تپنده اقتصادی کشور شد.

به گزارش صدای انار،دکتر علیرضا زاکانی، شهردار  پایتخت ، وحید رضا انارکی محمدی را به عنوان شهردار منطقه دوازده  تهران منصوب کرد.

ایشان کارشناسی ارشد شهرسازی گرایش برنامه ریزی شهری داشته و ۲۳ سال سابقه فعالیت در شهرداری پایتخت دارد.

وحیدرضا انارکی محمدی اکنون  سکاندار شهرداری قلب تاریخی تهران و قلب تپنده اقتصادی کشور می باشد.

منطقه ۱۲ تهران نیز از جمله منطقه هایی است که بیشتر محله های قدیمی و کهن تهران را در خود جای داده است و مراکز مهم تجاری، بازار بزرگ تهران، سازمان ها و نهادهای سیاسی و بسیاری از امامزاده ها و مساجد مهم در این منطقه قرار دارند.

منطقه دوازده تهران بیش از سیصد اثر تاریخی دارد که درصد قابل توجهی از آن‌ها به عنوان آثار ملی به ثبت رسیدند

سوابق وحید رضا انارکی محمدی:
وحید رضا انارکی محمدی ، کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری از دانشگاه غیرانتفاعی عدالت دارد. او بیست و چهارم مهر سال ۱۴۰۰ توسط دکتر علیرضا زاکانی به سمت شهردار منطقه ۲۲ تهران منصوب شد. وی از بیستم  شهریور سال نود و شش تا بیست و سوم مهر ۱۴۰۰، شهردار منطقه ۱۵ تهران بود.

بر اساس اطلاعاتی که در سامانه شفافیت شهرداری تهران منتشر شده است، وحید رضا انارکی محمدی ، از بیست و ششم مرداد سال نود و چهار تا نوزدهم شهریور سال نود و شش، قائم مقام  شهردار منطقه یازده بود.

وحید رضا انارکی محمدی از تاریخ سوم شهریور سال  نود و سه تا بیست و پنجم مرداد سال نود و چهار، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه یازده را نیز عهده دار بود.

ایشان هم چنین از بیست و نهم تیر سال نود و سه تا دوم شهریور همان سال، سرپرست معاونت  شهرسازی و معماری  شهرداری  منطقه  یازده  تهران بود.  همان طور  که مشاهده می کنید، وحید رضا انارکی محمدی در طول  یک دهه اخیر، سمت های متنوعی در شهرداری مناطق پایتخت داشته و به زیر و بم امور مدیریت شهری آشنا است.

وحید رضا انارکی محمدی از چهره های مطرح شهرستان انار  است. او مدیر نمونه  شهرداری تهران در سال نود و پنج شد. ایشان از مدیران دست به قلم شهرداری پایتخت نیز به شمار می رود. کتاب مدیریت فضاهای انسان محور  – وحید رضا انارکی محمدی و رقیه قاسمی درویش بقال. نشر رهام اندیشه کرج در سال ۱۳۹۷ منتشر شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=33626
  • دیدگاه‌ها برای وحید رضا انارکی محمدی ، شهردار منطقه ۱۲ تهران شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.