تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
3

تجهیزات بیمارستان انار به روز و پیشرفته است/متخصصصین بیمارستان انار تعهد ۱۲ ساله دارند

  • کد خبر : 33617
  • 13 تیر 1402 - 9:13
تجهیزات بیمارستان انار به روز و پیشرفته است/متخصصصین بیمارستان انار تعهد ۱۲ ساله دارند

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: متخصصینی که در حال حاضر در بیمارستان انار مشغول به کار هستند و تعهد ۱۲ ساله دارند.

به گزارش صدای انار،دوشنبه ۱۲ تیرماه،رییس و اعضای شورای اسلامی شهرستان انار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دیدار کردند.

وحید محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این دیدار ضمن خیرمقدم گفت: بیمارستان انار با هزینه‌هایی که دولت برای ساخت آن در نظر گرفته بود تکمیل شد.

وی گفت: ۳۰ میلیارد با مصوبه رئیس محترم جمهور برای محوطه سازی هزینه شد و داخل بیمارستان با ۱۱۰ میلیارد هزینه تکمیل شده است و همچنین شرکت ملی صنایع مس ایران ۱۴ میلیارد کمک هزینه برای ساخت بیمارستان انار تخصیص داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت:قسمتی از بیمارستان انار که خیرساز است برای سی تی اسکن، ماموگرافی و رادیولوژی در نظر گرفته شده که هشت و نیم میلیارد هزینه در بر داشته است.

محمدی گفت: تجهیزات بیمارستان انار تجهیزاتی به روز و پیشرفته هستند همچون دستگاه سی آرم اتاق عمل

وی افزود: بیمارستان انار با ارز دولتی حدود ۴۰ میلیارد تکمیل شده است ۵۶ میلیارد دولت برای ساخت بیمارستان انار هزینه کرد که تا سال۱۴۰۰ فقط ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

محمدی گفت: متخصصینی که در حال حاضر در بیمارستان انار مشغول به کار هستند و تعهد ۱۲ ساله دارند شامل ۲ نفر متخصص بیهوشی، دو نفر متخصص رادیولوژی، یک نفر متخصص قلب، سه نفر متخصص داخلی، یک نفر متخصص ارتوپد و همچنین متخصص اطفال میباشد.

ایشان تصریح کرد: از پزشکان اناری که در شهرستان‌های دیگر مشغول به کار هستند برای تکمیل نیروی انسانی بیمارستان دعوت به عمل می‌آید که به صورت چند روز در هفته یا چند روز در ماه به ویزیت شهروندان اناری بپردازند و هزینه ویزیت پزشکان را دانشگاه علوم پزشکی متقبل خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در جواب سوال خبرنگار صدای انار که چرا آمبولانس بیمارستان انار بیماران را به استان یزد اعزام نمی‌کند چنین پاسخ داد که اعزام به استان یزد جز قوانین دانشگاه علوم پزشکی نیست و باید بیمار فقط در شهرستان‌های استان اعزام شود و اعزام خارج از استانی نداریم و مردم شهرستان انار باید از پزشکان خبره و تجهیزات به روز بیمارستان انار استفاده کنند و نگرش خود را نسبت به مراجعه به دیگر شهرستانها و استان‌های همجوار تغییر دهند.

احمد میرزایی رییس شورای شهرستان انار از رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خواست تا کارکنان کلینیک از حقوق و مزایا و بیمه بهتری برخوردار شوند که ایشان قول بررسی دادند.

میرزایی گفت: برای نیرو گرفتن بیمارستان و کلینیک، فرزندان خود شهرستان انار در اولویت باشند.

دکتر نجم الدینی معاون دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از دکتر محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خواست تا با همکاری علوم پزشکی و آموزش و پرورش شهرستان انار کلاس‌های آموزشی برگزار شود تا دانش آموزان از سطح علمی بالاتری برخوردار شوند و تعداد پذیرفته شدگان رشته پزشکی بالا رود چون تجهیزات بدون نیروی انسانی فایده‌ای ندارد.

عکس و گزارش:منصور زارع

تنظیم خبر:سمیه جعفری مقدم

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=33617
  • دیدگاه‌ها برای تجهیزات بیمارستان انار به روز و پیشرفته است/متخصصصین بیمارستان انار تعهد ۱۲ ساله دارند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.