تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
4

کمک ۸۵ میلیارد تومانی درآمد مالیاتی به شهرداری های انار و امین شهر و روستاهای دارای دهیاری

  • کد خبر : 33631
  • 26 تیر 1402 - 8:51
کمک ۸۵ میلیارد تومانی درآمد مالیاتی به شهرداری های انار و امین شهر و روستاهای دارای دهیاری

رییس اداره مالیات و دارایی شهرستان انار از کمک ۸۵میلیارد تومانی درآمد مالیاتی به شهرستان انار خبر داد.

به گزارش صدای انار،بمناسبت هفته مالیات، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرستان انار از اداره دارایی و مالیات انار با رییس و کارمندان این اداره دیدار کردند.

احمد میرزایی رییس شورای اسلامی شهرستان انار در این دیدار ضمن تبریک هفته دارایی و مالیات اظهار داشت:حضور ما در اداره دارایی و مالیات برای شفاف سازی و روشن کردن مالیات و ارزش افزوده می باشد و این پول کجا خرج و چند درصد مالیات به شهرداری ها و دهیاری های شهرستان انار بر می گردد.

محمود بهارستانی رییس اداره مالیات و دارایی شهرستان انار ضمن خیر مقدم در خصوص سوال رییس شورای شهرستان مبنی بر اینکه مالیاتهایی که از مردم و کسبه شهرستان انار گرفته می شود آیا در شهرستان خرج می شود اظهار داشت:در سال ۱۴۰۱ از محل ارزش افزوده و آلایندگی به شهرداری انار ۳۶ میلیارد تومان،شهرداری امین شهر ۱۰ میلیارد تومان و  مبلغ ۳۹ میلیارد تومان به روستاها  و سهم فرمانداری کمک و این هزینه نسبت به جمعیت از استان تقسیم و  به حسابها واریز شده است.

بهارستانی گفت: در روستاها نسبت به سال های گذشته اقدامات زیادی صورت گرفته و تغییر تحولاتی داخل روستاها انجام شده، کوچه و خیابان های بیشتر روستاها آسفالت و پیاده رو ها موزائیک و اگر از سال های گذشته عکس از روستاها داشته باشید و با الان  مقایسه کنید تغییرات گویای همه چیز می باشد.

احمدمیرزایی در این دیدار گفت: امسال تعداد زیادی از کسبه و مردم از اداره مالیات و دارایی در خصوص اینکه نسبت به درآمدشان مالیات زیادی برایشان ثبت شده گلایه مند هستند و باید علت آن از سوی این اداره بررسی شود.

بهارستانی در خصوص این سوال گفت:طرح جامع مالیاتی بالغ بر ۶ سال در حال اجرا می باشد و یکسالی است که به مودی اعلام می شود که برای کسب و کار خود یک حساب تجاری تعریف کند و متاسفانه دفترپیشخوان  بدون اینکه اطلاعی داشته باشد و کار مالیاتی می کنند، حساب را به حساب تجاری معرفی کرده و هر شخص دارای پرونده الکترونیکی شده و حساب ثبت و شخص منزل مسکونی خود را فروخته و مبلغ زیادی به حسابش ریخته و سازمان مبلغ واریز به حساب تجاری را عملیات کاردکرد حساب در سامانه ثبت کرده و  برای شخص مشکل  ایجاد کرده است و حتی سازمان اعلام کرده که اگر شخص بتواند ثابت کند که مبلغ واریزی به حسابش از درآمد کار نبوده مبلغ مالیات کمتر می‌شود.

رییس اداره مالیات و دارایی شهرستان انار تصریح کرد: فروشگاه هایی که  دستگاه پوز و حساب های تجاری معرفی کرده اند تا حد امکان از کشیدن کارت وام های اعتباری یا انتقال خرید و فروش منزل به حساب تجاری که اصلا ربطی به درآمد کار کسبه ندارد خودداری کنید تا مشکل مالیاتی پیدا نکنند.

در پایان این دیدار بمناسبت هفته  مالیات و دارایی از کارمندان این اداره تجلیل شد.

✔️عکس و گزارش:منصور زارع

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=33631
  • دیدگاه‌ها برای کمک ۸۵ میلیارد تومانی درآمد مالیاتی به شهرداری های انار و امین شهر و روستاهای دارای دهیاری بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.