تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
9

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس:قیمت زمینهای شهرکهای صنعتی را پایین بیاورید تا سرمایه گذاران بتوانند در بخش صنعت سرمایه گذاری کنند

  • کد خبر : 8051
  • 07 اردیبهشت 1396 - 17:54
نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس:قیمت زمینهای شهرکهای صنعتی را پایین بیاورید تا سرمایه گذاران بتوانند در بخش صنعت سرمایه گذاری کنند

مهندس انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار درمجلس شورای اسلامی صبح امروز در ستادفرماندهی اقتصادمقاومتی استان(گام دوم مثلث توسعه اقتصادی) منطقه۶ اظهار داشت: شهرستان انار پیشانی استان کرمان است و از مسئولین استانی می خواهیم نگاه خوبی به این منطقه داشته باشند.

مهندس انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار درمجلس شورای اسلامی  صبح امروز در ستادفرماندهی اقتصادمقاومتی استان(گام دوم مثلث توسعه اقتصادی) منطقه۶ اظهار داشت: شهرستان انار پیشانی استان کرمان است و از مسئولین استانی می خواهیم نگاه خوبی به این منطقه داشته باشند.
وی گفت: متاسفانه مناطق رفسنجان و انار با تک محصولی مواجه هستند و تغییرات اقلیمی چند سالی است صدمات زیادی به این محصول وارد کرده است و می طلبد نگاه ویژه ای به این مناطق شود و در بحثهای جایگزینی تدابیری اندیشیده شود و بحث گلخانه ای ایجاد شود.
نماینده انار ور فسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص منابع اب باید بصورت جدی تصمیم گیری شود و چاههای غیر مجاز شناسایی و بسته شود و چاه موتورهای مجوز دار بر اساس مجوز خود آبکشی داشته باشند.
وی از شرکت شهرکهای صنعتی خواست قیمت زمینهای شهرکهای صنعتی را پایین بیاورد تا سرمایه گذاران بتوانند در بخش صنعت به راحتی سرمایه گذاری کنند.
انارکی محمدی در پایان اظهار داشت: با مهندس فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) رایزنی شد ،اولین شهر پایلوت بدون مددجو را از شهرستان انار شروع خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=8051
  • دیدگاه‌ها برای نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس:قیمت زمینهای شهرکهای صنعتی را پایین بیاورید تا سرمایه گذاران بتوانند در بخش صنعت سرمایه گذاری کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.