11

فرماندارانار:تکمیل زیرساختهای شهرک صنعتی/گاز باتلاش و مساعدت در چند ماه گذشته وصل و آب شیرین کن در حال ساخت است

  • کد خبر : 8054
  • 07 اردیبهشت 1396 - 18:08
فرماندارانار:تکمیل زیرساختهای شهرک صنعتی/گاز باتلاش و مساعدت در چند ماه گذشته وصل و آب شیرین کن در حال ساخت است

سید ضیاء طباطبایی فرماندار انار گفت:زیرساختهای شهرک صنعتی تکمیل شده وبا مساعدت و همکاری مدیرعامل محترم گاز استان و شرکت شهرکهای صنعتی، ۲۰ بهمن ماه سال گذشته پروژه عمرانی گاز شهرک صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و۸۵۰ میلیون تومان (خط لوله یک میلیارد تومان و شبکه داخلی ۸۵۰ میلیون تومان) افتتاح وآب شیرین کن این شهرک با اعتباری حدود ۲۸۰ میلیون تومان در حال ساخت می باشد.

سید ضیاءطباطبایی فرماندار انار  صبح امروز در ستادفرماندهی اقتصادمقاومتی استان(گام دوم مثلث توسعه اقتصادی) منطقه۶ که در فرمانداری انار تشکیل شدضمن خیر مقدم به استاندارپرتلاش استان کرمان و سایر مسئولین اظهار داشت: در بحث اقتصاد مقاومتی در دولت تدبیرو امید ۱۶ تفاهم نامه به ارزش ۳۸۰ میلیارد ریال و ۹ تفاهم نامه در سال گذشته با اشتغالزایی ۱۱۰ نفر در سال ۹۵ در این شهرستان  امضا شده است.
وی گفت: ۱۷ طرح فعال در بخش صنعتی شهرتان فعال می باشد که ۱۴ طرح داخل شهرک صنعتی و مابقی خارج از شهرک فعالیت می کنند.
وی گفت: مشکل تسهیلات و سرمایه در گردش مشکل اصلی سرمایه گذاران این منطقه است که انشاالله با کمک استاندار محترم و مدیرات استانی این مشکل بزودی رفع شود تا بتوانیم در جهت اقتصاد مقاومتی و صنعتی شدن شهرستان انار قدمهای خوبی برداریم.

فرماندار انار تصریح کرد:زیرساختهای شهرک صنعتی تکمیل شده وبا مساعدت و همکاری مدیرعامل محترم گاز استان و شرکت شهرکهای صنعتی، ۲۰ بهمن ماه سال گذشته پروژه عمرانی گاز شهرک صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد  و۸۵۰ میلیون تومان (خط لوله یک میلیارد تومان و شبکه داخلی ۸۵۰ میلیون تومان) افتتاح وآب شیرین کن این شهرک با اعتباری حدود ۲۸۰ میلیون تومان در حال ساخت می باشد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=8054
  • دیدگاه‌ها برای فرماندارانار:تکمیل زیرساختهای شهرک صنعتی/گاز باتلاش و مساعدت در چند ماه گذشته وصل و آب شیرین کن در حال ساخت است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.