10

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:یک زمین چمن مصنوعی و یک سالن ورزشی مجهز در شهرستان انار احداث می شود

  • کد خبر : 8047
  • 07 اردیبهشت 1396 - 17:44
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:یک زمین چمن مصنوعی و یک سالن ورزشی مجهز در شهرستان انار احداث می شود

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت:طرح توسعه صنایع مس در حال انجام است و بنا به درخواست امام جمعه شهرستان انارو سایر مسئولین قرار بر این شد یک زمین چمن مصنوعی و یک سالن ورزشی مجهز در شهرستان انار احداث شود .

استاندار کرمان و هیئت همراه صبح امروز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه به اتفاق احمد مرادعلیزاده مدیر‌عامل شرکت ملی مس ایران و جمعی از مدیران به شهر انار حضور یافته و با استقبال مسئولین و مردم شهرستان قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در ادامه جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان‌انار خاطرنشان کرد: طرح توسعه صنایع مس در حال انجام است و بنا به درخواست امام جمعه شهرستان انارو سایر مسئولین قرار بر این شد یک زمین چمن مصنوعی و یک سالن ورزشی مجهز در شهرستان انار احداث شود و ساماندهی وسیله ایاب و ذهاب کارگران شرکت ملی مس در شهرستان انار به سرچشمه و میدوک و همچنین پشتیبانی از حضور پزشکان متخصص در بیمارستان انار از جمله اقداماتی است که در بخش رفاهی در شهرستان انار انجام خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=8047
  • دیدگاه‌ها برای مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:یک زمین چمن مصنوعی و یک سالن ورزشی مجهز در شهرستان انار احداث می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.