8

معرفی رضا حکیمی به عنوان سرپرست تامین اجتماعی شعبه انار

  • کد خبر : 15673
  • 01 مرداد 1397 - 11:19
معرفی رضا حکیمی به عنوان سرپرست تامین اجتماعی شعبه انار

رضا حکیمی به عنوان رئیس تامین اجتماعی انار منصوب شد.

جلسه تودیع و معارفه رئیس تامین اجتماعی شعبه انار با حضور مدیر کل تامین اجتماعی استان، ائمه جمعه، اعضای شورای شهر و شهرداران انار و امین شهر، جمعی از شرکای اجتماعی ، سرپرست شعبه کشکوئیه، تعدادی از روسای ادارات ستاد و کارکنان این شعبه در محل نمازخانه شعبه انار برگزار گردید. مدیر کل استان دراین جلسه ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا ( ع)، سازمان تامین اجتماعی را بزرگترین سازمان بیمه‌ای عنوان و افزود: سازمان تامین اجتماعی بزرگترین سازمانی است که با داشتن بیش از ۴٢ میلیون نفر از جمعیت تحت پوشش تاثیر زیادی بر شرایط اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور دارد و تاثیر پذیر از شرایط اقتصادی است.
ایشان با اشاره به ١ میلیون و ٢٠٠ هزار کارگاه فعال و ٣ میلیون و ۴٠٠ هزار خانوار مستمری بگیر یادآور شد: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان اقتصادی، اجتماعی و بیمه ای است که به بیش از نیمی از جمعیت کشور خدمات ارائه می دهد.
علی حسینی تاکید کرد: امروزه تامین اجتماعی مد نظر مسئولین و تصمیم گیران است که بتوانند منابع آن را حفظ کنند و تنها سازمان بیمه ای است که توانسته است روی پای خود بایستد و به تعهدات خود عمل نماید. ایشان با اشاره به بوسه زدن پیامبر (ص) بر دستان کارگران، از بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان بعنوان شریف ترین مردم یاد کرد و افزود: کارگران و کشاورزان عزیز بعنوان بیمه شده مالکان اصلی سازمان و ولی نعمتان ما هستند و هر کس در جایی شاغل است و دستمزد دریافت می‌کند اجبارا باید بیمه شود و کسانی هم که شاغل نیستند می توانند با انعقاد قراداد در قالب بیمه های توافقی از جمله مشاغل آزاد و اختیاری از مزایای سازمان استفاده کنند.
حسینی محمدآبادی با اشاره به ١٧٠٠ بیمه شده اصلی طلاب و روحانیون در استان گفت: در بین مستمری بگیران سازمان ائمه محترم جمعه و جماعاتی در استان و کشور هستند که بازنشسته سازمان هستند و از مزایای سازمان استفاده می کنند.
وی خاطر نشان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ اجتماعی باقیات و صالحاتی است که اگر کسی شخصی را به هر عنوان تحت پوشش سازمان قرار دهد اجرش کمتر از ساخت مسجد و مدرسه نیست چرا که در تامین اجتماعی شرافت، کرامت و دوران نشاط و جوانی افراد بیمه می شود و در سازمان معیشت خانواده ها استمرار می یابد.
مدیر کل تامین اجتماعی استان با تشریح خدمات غیر حضوری افزود: در زمان وزارت دکتر ربیعی و تصدی دکتر نوربخش در راس مدیریت عالی سازمان تامین اجتماعی تلاش گردیده که ضمن حفظ منابع سازمان با ارتقاء سطح خدمات رضایتمندی مردم افزایش یابد که جا دارد از نمایندگان محترم مجلس خصوصا نماینده محترم مردم رفسنجان و انار که در تصویب قوانین و مقررات نظرات کارشناسی سازمان را مد نظر قرار میدهند و در حفظ منابع سازمان همکاری می کنند تشکر و قدردانی می کنم و از همه نمایندگان و تصمیم گیران میخواهیم که در تصویب طرح ها و لوایح نظرات کارشناسی سازمان را مد نظر قرار دهند. ایشان تاکید کرد: ما نیازمند نگاه بیمه ای هستیم و همه باید کمک کنیم که اعتماد مردم به این سازمان حفظ و ارتقاء یابد.
وی بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی را ناشی از تعهدات قانونی دولت که قانونگذار وضع کرده عنوان کرد و در خصوص کارفرمایان گفت: بنای ما همکاری و همراهی با کارفرمایان است و در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم .
مدیر کل تامین اجتماعی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از تلاش همکاران در سطح استان که صادقانه در تجهیز منابع و خدمت رسانی به شرکای اجتماعی جهادی عمل می کنند تصریح کرد: افرادی همچون آقای عسکری که در دوران دفاع مقدس و اسارت از ارزشهای انقلاب دفاع کردند مصداق بارز سربازان گمنام تلاش و فعالیت در سازمان هستند که بیش از ١٠ سال در سمت رئیس شعبه انار به مردم این شهرستان خدمت کردند. ایشان ضمن تشکر از تلاشهای مهدی عسکری رئیس سابق شعبه انار، رضا حکیمی را بعنوان سرپرست شعبه انار معرفی کرد.
 

حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار در این مراسم گفت: سازمان تامین اجتماعی یکی از اداراتی است که مورد توجه مردم بوده و هست . ایشان تامین اجتماعی را مرکز خدمات مختلف برای آحاد مردم دانست و تاکید کرد: مردم این خدمات را کاملا لمس می کنند.
امام جمعه انار با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) در خصوص ثواب خدمتگذاری به مردم خاطر نشان کرد: خدمت به مردم و گره گشایی از کار مردم ثوابش از طواف خانه خدا بیشتر است.
ایشان با تشکر از تلاشهای مدیریت استان خاطر نشان کرد: مردم انار از دوران قبل در زمان تصدی آقای حسینی بعنوان رئیس شعبه این شهرستان خاطرات خوبی دارند

 

در این مراسم از طرف مدیر کل استان، فرمانداری، امام جمعه، شورای های اسلامی ، شهرداران، نمایندگان کارگران و کارفرمایان و کارکنان شعبه انار از زحمات مهدی عسکری تجلیل بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=15673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. آقای عسکری در این چندسال ظلم بزرگی در حق جوانان کرد
    با دوره بازنشستگی ایشان بارهم درسمت خودش ماند
    تاکی دولت میخواهد جوانان را درپست های مهم قراردهد

  2. آقای عسکری خدا کند آن دنیا بتواند جواب کارگران شرکت کابل را بدهد .فقط همین کارگرای بدبخت چقدر ضربه خوردند!!!!