7

معاون استاندار: باید با مدیریت و برنامه ریزی و حرکت بسوی صنعتی شدن شهرستان انار را از تک محصولی خارج کرد

  • کد خبر : 4070
  • 06 آبان 1395 - 13:05
معاون استاندار: باید با مدیریت و برنامه ریزی و حرکت بسوی صنعتی شدن شهرستان انار را از تک محصولی خارج کرد

معاون استاندار کرمان:با مدیریت و برنامه ریزی و حرکت به سوی صنعتی شدن باید این منطقه را از تک محصولی خارج کرد و باید با کارگاه های کوچک شروع کنیم.

به گزارش انارآنلاین،معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان جناب اقای ذکاء اسدی درجلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی شهرستان انارضمن عرض تسلیت ایام شهادت امام سجاد علیه السلام و تقدیر و تشکر از فرماندار محترم شهرستان انار و تبریک انتصاب مجدد حجت الاسلام منتظری بعنوان امام جمعه انار اظهار داشت در خصوص کمبود امکانات بهداشتی و درمانی شهرستان انار،نماینده محترم مجلس این مشکل را در دستور کار خود قرار دهند و با رایزنی با وزیر محترم بهداشت و درمان از وزیر محترم دعوت کنند که به این منطقه بیایند و از نزدیک مشکلات را ببیند تا انشاالله مشکل درمان این منطقه حل شود و در استان در این  زمینه هر کمکی که بتوانیم انجام بدهیم دریغ نخواهیم کرد.
وی افزود خوشبختانه نماینده مجلس هم از انار می باشد و با توانایی تدبیری که از ایشان سراغ است انشاالله مسائل انار از طریق وزارتخانه ها توسط ایشان پیگیری شود.

وی با اشاره به تک محصولی بودن شهرستان انار تاکید کرد با مدیریت و برنامه ریزی و حرکت به سوی صنعتی شدن باید این منطقه را از تک محصولی خارج کرد و باید با کارگاه های کوچک شروع کنیم.

ایشان در ادامه در رابطه با محصول پسته افزود در دوهفته قبل از طریق استاندار محترم جلسات زیادی برای رونق بازار پسته برگزار شده است و فردا هم این جلسه در رفسنجان برگزار می شود تا بتوانیم قیمت مناسبی برای این محصول در نظر گرفته شده و مشکل پسته هم حل شود.

وی افزود:در زمینه آبیاریهای تحت فشار نیز اقدامات خوبی در شهرستان شده است که باید کشاورزان از این تسهیلات استقبال و استفاده نمایند.وی تاکید کرد استاندار محترم با تشکیل مثلث توسعه همه نیروها را پای کار آورده اند و با در پیش رو گرفتن سیاست اعتدالی که استاندار محترم در استان داشته اند انشاالله با کمک مردم (سرمایه گذاران)و همت دولت و همکاری نمایندگان مجلس شاهد پیشرفت و توسعه استان باشیم.
در ادامه جلسه صنعتگران و سرمایه گذاران شهرستان انار مسائل و مشکلات و میزان سرمایه گذاری خود را در جلسه بیان نموده و مدیر کل محترم امور اقتصادی و همچنین مدیران کل حاضر در جلسه مسائل را بررسی و راهکارهای لازم را ارائه نمودند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4070
  • دیدگاه‌ها برای معاون استاندار: باید با مدیریت و برنامه ریزی و حرکت بسوی صنعتی شدن شهرستان انار را از تک محصولی خارج کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.