تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
14

فرماندارانار:در بخش توسعه صنعتی شهرستان انارباید توجه ویژه ای شود

  • کد خبر : 4055
  • 06 آبان 1395 - 11:50
فرماندارانار:در بخش  توسعه صنعتی شهرستان انارباید توجه ویژه ای شود

فرماندار انار:عدم زیر ساختهای صنعتی شهرستان باعث عدم استقبال سرمایه گذاران در این شهرک شده و امیدواریم موانع و مشکلات شهرک صنعتی بزودی حل شود تا سرمایه گذاران بتوانند به خوبی در این منطقه سرمایه گذاری کنند.

به گزارش انارآنلاین،۶آبان، جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی با حضور معاون محترم استاندار جناب آقای ذکاء اسدی ،آقای سنجری مدیر کل امور اقتصادی استانداری، مهندس انارکی محمدی نمانیده محترم مردم انار و رفسنجان در مجلس،فرماندار انار،مدیران  و روسای بانکها ،مسئولین شهرستان جمعی از صنعتگران شهرستان انار در فرمانداری انار برگزار شد.

طباطبایی فرماندار انار در این جلسه ضمن خیر مقدم به معاون استاندار و هیات همراه  اظهار داشت: شهرستان انار بعنوان پیشانی استان کرمان است و باید توجه ویژه ای در بخش صنعت و توسعه صنعتی شهرستان  داشت  و با کمک مدیران استانی و نماینده محترم کمک کنیم تا وضعیت شهرستان از تک محصولی خارج به سمت صنعتی شدن  برویم.

طباطبایی افزود: عدم زیر ساختهای صنعتی شهرستان باعث عدم استقبال سرمایه گذاران در این شهرک شده و امیدواریم موانع و مشکلات شهرک صنعتی بزودی حل شود تا سرمایه گذاران بتوانند به خوبی در این منطقه سرمایه گذاری کنند.

وی گفت: وابستگی به تک محصولی و تولید محصول پسته و خشکسالی های سالهای اخیر باعث افت تولید این محصول در این منطقه شده است و ما در سال گذشته بیش از ۲۰  هزارتن محصول پسته داشتیم ولی امسال بدلیل خشکسالی  متاسفانه ۸ هزار تن محصول  در شهرستان اناربرداشت شده است.

 contentimages_32894 contentimages_32895 contentimages_32896

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4055
  • دیدگاه‌ها برای فرماندارانار:در بخش توسعه صنعتی شهرستان انارباید توجه ویژه ای شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.