12

مسئول نمایندگی هفته نامه سمنگان در یزد درگذشت

  • کد خبر : 27889
  • 03 فروردین 1399 - 18:32
مسئول نمایندگی هفته نامه سمنگان در یزد درگذشت

محمد قاسمی پور اناری زاده مسئول دفتر نمایندگی هفته نامه سمنگان در استان یزد درگذشت.

به گزارش صدای انار، مدیرمسئول هفته نامه سمنگان با ابراز تاسف از اعلام این خبر گفت: محمد قاسمی که عمری را در کسوت ارزشمند خبرنگاری طی کرده بود از سال ۱۳۹۰ مسئولیت نمایندگی هفته نامه سمنگان در یزد را بر عهده داشت.
عصمت قدیری افزود: متاسفانه در آخرین روزهای اسفند ۹۸ باخبر شدیم که این خبرنگار مردمی و مهربان بر اثر ایست ناگهانی قلبی بدون هیچ گونه عارضه ای به دیار باقی شتافت.
خانم قدیری با ابراز تاسف شدید این ضایعه بزرگ را به جامعه مطبوعاتی و خبرنگاران استان یزد و شهرستان انار و خانواده محترم ایشان تسلیت گفت.
محمد قاسمی پور اناری زاده ۴ آبان ۱۳۲۲ در یزد متولد شد. پدرش اهل شهرستان انار و مادرش یزدی بود.
وی کار مطبوعاتی را از سال ۴۲ در دکه ی مطبوعاتی آریا با نمایندگی روزنامه توفیق در میدان امیرچخماق یزد شروع کرد و همزمان توزیع روزنامه های صبح و اطلاعات را هم بر عهده داشت.
قاسمی در سال ۱۳۴۵ ازدواج کرد که حاصل این ازدواج ۴ فرزند پسر می باشد.
در سالهای ۵۷ و ۵۸ سرپرست رورنامه بامداد یزد شد و پس از توقیف این رورنامه، سرپرستی روزنامه های ابرار و رسالت را بر عهده گرفت.
وی به عنوان خبرنگاری فعال با ارگان های دولتی مثل نیروی انتظامی، بهزیستی، کمیته امداد، استانداری، ارشاد اسلامی و… در استان ارتباط نزدیک داشت.
مرحوم قاسمی از اوایل انقلاب با روزنامه منشور برادری همکاری داشت و سپس سرپرستی نهضت شمال و روزنامه قومس و سرپرستی دفتر نمایندگی هفته نامه سمنگان در استان یزد را از سال ۱۳۹۰ عهده دار شد.
وی خود را نوکر و خادم ارباب خود امام حسین(ع) می دانست و از افتخارات تمام عمرش شرکت در مراسم سوگواری سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین(ع) بود و این یکی از شاخصه هایش بود که در طول سال در شهر دار العباده هر کجا مراسمی بنام امام حسین برپا بود شرکت داشت.
این خبرنگار ارزشی در کارهای خیر و کمک به مستمندان به ویژه افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هم پیشقدم بود و هر کس که مشکلی داشت و به او مراجعه میکرد برای رفع مشکلاتش اقدام می نمود.
محمد قاسمی در ۲۲ اسفند ۹۸ بر اثر عارضه ی قلبی درگذشت.
روحش شاد و یادش گرامی

 

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=27889
  • دیدگاه‌ها برای مسئول نمایندگی هفته نامه سمنگان در یزد درگذشت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.