7

مانورپدافندغیرعامل در شهرستان اناربرگزارشد+تصاویر

  • کد خبر : 4138
  • 08 آبان 1395 - 13:04
مانورپدافندغیرعامل در شهرستان اناربرگزارشد+تصاویر

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل ،مانور پدافند غیرعامل درمحل بازارچه صاحب الزمان شهراناربا حضور مسئولان عضو ستاد مدیریت بحران برگزار شد.

به گزارش انارآنلاین،صبح امروز مانور پدافند غیر عامل با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری انار،پرسنل نیروی انتظامی ،فرمانده سپاه ناحیه، شهردار انار،رئیس آموزش و پرورش ،پرسنل شبکه بهداشت ودرمان ، پرسنل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ، مسئولین امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان، اصناف،کارکنان سازمان آتش نشانی و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان انار در بازارچه صاحب الزمان(عج)شهر انار برگزار شد.

این مانور، با دستگیری سارقان فرضی ،وقوع انفجارهای پی در پی و ایجاد آتش همراه بود که نیروهای اورژانس ،آتش نشانی، هلال احمر به اطفای حریق، امداد و کمک های اولیه، حمل مصدومان فرضی و انتقال آنان به بیمارستان انارپرداختند.

در پایان این مانور، بهنویی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان انار ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مسئولان ستاد مدیریت بحران شهرستان انار اظهارداشت:هفته پدافند غیرعامل در واقع فرصتی برای ایجاد آمادگی های بیشتر در شرایط غیرقابل پیش بینی می باشد وهدف برگزاری از این مانور را مقابله با حوادث غیر مترقبه و در جهت پیشگیری از حوادث خواندند و خواستار توجه جدی به ایجاد آمادگی لازم ،برای کاهش خسارت در هر گونه بحران احتمالی شدند.

عکاس:محمدرضا حسینی

 dsc_7305 dsc_7308 dsc_7315 dsc_7322 dsc_7332 dsc_7353 dsc_7358 dsc_7385 dsc_7389 dsc_7390 dsc_7396

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4138
  • دیدگاه‌ها برای مانورپدافندغیرعامل در شهرستان اناربرگزارشد+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.