تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
5

فرمانداررفسنجان:۷۰درصد اتباع بیگانه ساکن رفسنجان غیرمجاز هستند

  • کد خبر : 4156
  • 08 آبان 1395 - 16:58
فرمانداررفسنجان:۷۰درصد اتباع بیگانه ساکن رفسنجان غیرمجاز هستند

فرماندار رفسنجان گفت: ۶۰ هزار تبعه بیگانه در رفسنجان حضور دارند که ۷۰ درصد آنها غیرمجاز هستند.

به گزارش انارآنلاین،حمید ملانوری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پدافند غیرعامل در محل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه جنوب‌شرق اظهار داشت: مانورها و رزمایش‌ها برای محک‌زدن آمادگی‌ها است تا نقاط ضعف را ترمیم کنیم و در مقابله با بحران‌ها آسیب جامعه را به صفر برسانیم.

وی ادامه داد: در حوزه تهدیدات و حوادث دو نوع تهدید نظامی و غیرنظامی داریم و در حوزه حوادث هم حوادث طبیعی و غیرطبیعی داریم که جدای از این حوادث تهدیدها و بحران‌هایی هستند که انسان‌ساز و بشرساز هستند.

ملانوری بیان داشت: این تهدیدات را معاندان و مخالفان با یک کشور و جامعه ایجاد می‌کنند که لازمه آن توانمندی نسبت به شیوه مقابله با آن هم در مردم و هم در دستگاه‌های دولتی و اجرایی است.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند « کسی که در حوزه دفاع آمادگی نداشته باشد، زنده نیست»، شاید دلیل عمده این سخن مقام معظم رهبری بر این باشد که کشور ما در حوزه تهدیدات نظامی خیلی مقاوم شدیم، گروه‌های تکفیری که قصد نفوذ به خاک کشورمان را دارند، اما به هیچ‌وجه نمی‌توانند ورود کنند، چون ما مرزهای امنی داریم.

وی خاطر‌نشان کرد: اقتدار کشور ما به برکت نظام مقدس جمهوری‌اسلامی، روح بلند امام، رهبری‌های پیامبرگونه ولی امر مسلمین و خون شهداست و ملت ما در کنار قوا ایستادند و ایثارگر هستند.

ملانوری ابراز داشت: اما آنچه دقت ما را باید بیشتر کند آمادگی برای اقدامات غیرمسلحانه است.

این مسؤول با اشاره به اینکه کاری که آمریکا در مورد پسته انجام می‌دهد دشمنی در حوزه تهدیدات اقتصادی است، افزود:‌ آمریکا در این سال‌ها سطح زیرکشت را بالا برده است، امسال برای گرفتن بازارهای خارجی ایران اول سال قیمت پسته را چهار دلار زیرقیمت، تعیین کرده است.

وی ادامه داد: تهدیدات زیستی، انسانی، دامی، سایبری، روحی‌روانی و … وجود دارد که زمانی که مرز مقاوم می‌شود از این راه‌ها تهدید می‌شویم.

ملانوری عنوان کرد: ۶۰ هزار تبعه بیگانه در رفسنجان حضور دارند که ۷۰ درصد آنها غیرمجاز هستند و می‌توانند هم فرصت و هم تهدید باشند، و در بخش عمده‌ای از جرائم رد پای این اتباع وجود دارد.

ملانوری تصریح کرد: در حوزه تهدیدات نرم هوشیاری بیشتری نیاز داریم.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4156
  • دیدگاه‌ها برای فرمانداررفسنجان:۷۰درصد اتباع بیگانه ساکن رفسنجان غیرمجاز هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.