تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
7

فرمانده انتظامی انار: موضوع سرقت به عنف را پیگیریم وسارقان به عنف به سزای عملشان خواهند رسید

  • کد خبر : 17496
  • 30 مهر 1397 - 20:19
فرمانده انتظامی انار: موضوع سرقت به عنف را پیگیریم وسارقان به عنف به سزای عملشان خواهند رسید

فرماندهی انتظامی شهرستان گفت:موضوع سرقت به عنف را شدیدا پیگیری خواهیم کرد و نتیجه را به مردم اعلام خواهیم کرد و با سارقین برخورد قانونی و به سزای عملشان خواهیم رسید.

به گزارش صدای انار،عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان انار،سرهنگ خلیلی نژاد فرماندهی انتظامی شهرستان در مورد سرقت به عنف که در مورخ۲۹ مهرماه در شهر انار رخ داد اظهار داشت:سرقت به عنف که در شهر انار رخ داد مسلحانه نبوده و سارقین با اسلحه پلاستیکی سرقت را انجام دادند.

وی گفت: موضوع سرقت به عنف را شدیدا پیگیری خواهیم کرد و نتیجه را به مردم اعلام خواهیم کرد و با سارقین برخورد قانونی و به سزای عملشان خواهند رسید.

فرماندهی انتظامی شهرستان گفت: موضوع امنیت نیاز به مشارکت دارد و پلیس به تنهایی نمی تواند امنیتی که ما انتظار داریم تامین کند و با مشارکت مردم قطعا نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای امنیت مردم دریغ نخواهد کرد.

سرهنگ خلیلی نژاد اظهار داشت: موضوع اتباع بیگانه و خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان را به جد پیگیر هستیم و بعضی از افراد توقع نداشته باشند که با اتباع بیگانه کاری نداشته باشیم چون منطقه ممنوعه است و  در سرقتهایی که صورت گرفته اتباع بیگانه در آن سرقت دست داشته اند.

 وی  افزود: از مردم خوب شهرستان انار می خواهیم با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند و وسایل و اموال خود را در محل های عمومی رها نکنند تا از سرقتها جلوگیری شود.

 وی در پایان تصریح کرد: رسانه های شهرستان قبل از اینکه خبری در بحث امنیت و انتظامی می خواهند منتشر کنند تحقیق کرده و اخبار امنیتی و انتظامی را با ما در میان بگذارند و بعد خبر را منتشر کنند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=17496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۲
  1. درسته بایدبااشدمجازات باهشون برخوردکنندولی بابت ممنوعه افغانیهافقطاناربایدباشه نه لب مرزهسته نه چیزدیگری شماهامی خواهیدبه انارلطمه بزنید

    • من هم موافق هستم چرابایدافغانی جناب سرهنگ توکشکوییه باشه ولی انارجواب مارابده ماهم خودمان می خواهیم بادزدان برخوردسفت ومحکمی کنیدولی بابت افغانی دیگه کارگرتوانارنیسته