10

درآمد شهرستان انار از محل آلایندگی و کالا و خدمات در شش ماهه سال۹۷ مبلغ۵میلیارد و۴۶۰میلیون تومان بوده است

  • کد خبر : 17504
  • 30 مهر 1397 - 20:32
درآمد شهرستان انار از محل آلایندگی و کالا و خدمات در شش ماهه سال۹۷ مبلغ۵میلیارد و۴۶۰میلیون تومان بوده است

خوشحالی رییس اداره مالیاتی شهرستان نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات این اداره افزود : در شش ماهه اول سال ۹۷ از محل آلایندگی و کالا و خدمات سهم شهرستان ۵۴۶۰۶۰۰۰۰۰ تومان درآمد بوده است که سهم شهرداری انار ۲۶۱۵۲۰۰۰۰ تومان ، امین شهر ۷۴۳۰۰۰۰۰۰ تومان ، دهیاری ها ۲۰۶۳۶۰۰۰۰۰ تومان بوده است.

به گزارش صدای انار،عصر امروز با حضور امام جمعه انار،فرماندار،فرماندهی نیروی انتظامی،معاونین فرماندار ،مدیران دستگاههای اجرای شهرستان ، دهیاران و اعضای شورای شهر و روستا،جلسه شورای اداری شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار در این جلسه گفت:علی رغم تلاش دشمن نظام اسلامی چهلمین سالگرد خود را با شکوه و عظمت هرچه بیشتر پشت سر خواهد گذاشت.
وی در ادامه به نقش و جایگاه نیروی انتظامی در حفظ و ارتقاء امنیت اشاره کرد و افزود بایستی مردم در حمایت و همکاری با نیروهای انتظامی مشارکت نمایند.
حجت الاسلام منتظری همچنین خواستار فعالیت بیشتر نیروهای امنیتی بسیج در همکاری با نیروهای انتظامی جهت تقویت احساس امنیت روانی که از خواسته های عمومی میباشد شد.
علی زهرودی فرماندار انار نیز از کلیه مدیران خواست تا ضمن رعایت شئونات اداری و تکریم ارباب رجوع ، در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم که یکی از مهترین مسائل شهرستان و کشور است ، پیگیری نمایند.
وی در ادامه ضمن اشاره به ورود به چهلمین سال انقلاب اسلامی ، از کلیه مدیران خواست در جهت گرامیداشت هرچه باشکوهتر این ایام اهتمام ورزند.
توضیحاتی در خصوص طرح های اقتصاد مقاومتی ، گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل و اتخاذ تدابیر پدافندی توسط مدیران در امورات اجرایی ، برگزاری کارگاههای آموزشی در سطح شهرستان ، پیگیری جذب بودجه شهرستان توسط مدیران از دیگر صحبت های فرماندار در این جلسه بود.

احمد خوشحالی رئیس امور مالیاتی شهرستان انار نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات این اداره افزود : در شش ماهه اول سال ۹۷ از محل آلایندگی و کالا و خدمات سهم شهرستان ۵٫۴۶۰٫۶۰۰٫۰۰۰ تومان درآمد بوده است که سهم شهرداری انار ۲٫۶۱۵٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان ، امین شهر ۷۴۳٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان ، دهیاری ها ۲٫۰۶۳٫۶۰۰٫۰۰۰ تومان و فرمانداری انار ۳۸٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان  بابت هزینه پروژه های عمرانی در روستاهایی که فاقد دهیاری هستندپرداخت شده است.

 رئیس امور مالیاتی شهرستان انار افزود: در چند روز آینده مبلغ یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان از محل آلایندگی و کالا و خدمات  بحساب شهرداری انار واریز خواهد شد.

وی از مسئولین شهرستان خواست که پیگیر ارتقا سطح اداره دارایی انار باشند.
در ادامه فرمانده انتظامی ، روسای ادارات میراث فرهنگی ، آموزش و پرورش ، مشاور امور بانوان فرمانداری و رییس دفتر نماینده در حوزه کاری خود گزارشاتی ارائه نمودند.

 

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=17504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. من از این خبر فقط قسمت آخرش رو خوندم که رئیس اداره مالیاتی گفته شش ماهه اول سال اینقد درآمد داشتیم
    حالا دوتا سوال برابنده پیش اومده اگه جواب بدین ممنون میشم:

    اول اینکه چرا سهم شهرداری انار کمتر از امینشهر و دهیاریهاست یعنی الایندگیها روی مردم انار تاثیری نداره که حقشون کمتره؟

    دوم اینجوری شما نوشتین جمع سهم شهرداری انار و امینشهر و دهیاریها میشه۳۰۶۸۱۲۰۰۰۰
    این مقدار رو از ۵۴۶۰۶۰۰۰۰۰کم کنیم چیزی حدود دومیلیارد و سیصدونوددومیلیون وچهارصدوهشتادهزارتومن باقی میمونه درمورد باقیمانده سهم آلایندگی که حق مردمه هم اگه توضیح بفرمایین ممنون میشم