تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
16

مهندس انارکی محمدی :متاسفانه ما کرمانی ها روحیه مطالبه گری نداریم

  • کد خبر : 4057
  • 06 آبان 1395 - 11:45
مهندس انارکی محمدی :متاسفانه ما کرمانی ها  روحیه مطالبه گری نداریم

ما کرمانی ها متاسفانه روحیه مطالبه گری نداریم و باید باید در تمامی زمینه ها روحیه مطالبه گری داشته باشیم و در بحث اقتصادی و توسعه صنعتی دو مهندس انارکی محمدی:شهرستان انار و رفسنجان باید سرمایه گذاران مشکلات و پیشرفت کاریشان را به ما گزارش دهند و مابتوانیم مشکلاتشان را با مسئولین استانی و کشوری در میان گذاشته و حل کنیم .

به گزارش انارانلاین،۶ ابان ماه مهندس انارکی محمدی نمانیده محترم مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در جلسه جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی شهرستان انار،ضمن خیر مقدم به معاون محترم استاندار و همه مسئولین استانی و شهرستانی اظهار داشت: از فرماندار محترم شهرستان انار کمال تقدیر و تشکر دارم که در تمامی زمینه ها بخصوص بحث توسعه صنعتی شهرستان فعال هستند و با دعوت از مدیران استانی ظرفیتها و پتانسیلهای شهرستان را به استان معرفی می کنند.

مهندس  محمدی گفت: ما کرمانی ها متاسفانه روحیه مطالبه گری نداریم و باید باید در تمامی زمینه ها روحیه مطالبه گری داشته باشیم و در بحث اقتصادی و توسعه صنعتی دو شهرستان انارو رفسنجان باید سرمایه گذاران مشکلات و پیشرفت کاریشان را به ما گزارش دهند و مابتوانیم مشکلاتشان را با مسئولین استانی و کشوری در میان گذاشته و حل کنیم .

وی افزود: متاسفانه در شهرستان انار تاکنون در بخش صنعتی کسی مراجعه نکرده  و تقاضا دارم که سرمایه گذاران مشکلات و پیشرفت واحد صنعتیشان را مکتوب اعلام کنند تا من بتوانم به مسئولان مربوطه گزارش و مشکلاتشان را حل کنم تا بتوانیم با رفع موانع به سمت صنعتی شدن شهرستان انار گامهای خوبی برداریم.

نمانیده مردم رفسنجان و انارگفت: مشکل مهمی که در منطقه رفسنجان و انار شاهد هستیم مشکلخشکسالی های مکرر می باشد و از همه عزیزان و کشاورزان محترم تقاضا داریم در برداشت آبها مدیریت داشته باشند تا بتوانیم بخوبی آبهای موجود مدیریت کنیم.

انارکی محمدی افزود: در بحث قیمت گذاری پسته ،فردا جمعه با حضور استاندار محترم کرمان در دفتر مرکزی شرکت تعاونی  پسته در رفسنجان قیمت گذاری انجام می شود و از همه کشاورزان دعوت می کنم در این جلسه حضور پیدا کنند تا بتوانیم قیمت مناسبی برای این محصول داشته باشیم.

وی گفت:در مورد کمبود امکانات بیمارستان انار در تهران با وزیر محترم بهداشت و درمان رایزنی و صحبت شده و مسئولین محترم دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان قول دادند مشکل کمبود متخصصین در انار را حل کنند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4057
  • دیدگاه‌ها برای مهندس انارکی محمدی :متاسفانه ما کرمانی ها روحیه مطالبه گری نداریم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.