9

استاندار کرمان:در انتخابات شورای شهر و روستا مردم باید افرادی را انتخاب کنند که پاکدست باشند ومنافع شخصی نداشته باشند

  • کد خبر : 8060
  • 07 اردیبهشت 1396 - 22:16
استاندار کرمان:در انتخابات شورای شهر و روستا مردم باید افرادی را انتخاب کنند که پاکدست باشند ومنافع شخصی نداشته باشند

استناندار کرمان گفت:در انتخابات شورای شهر و روستا مردم باید افرادی را انتخاب کنند که پاکدست باشند ،منافع شخصی نداشته باشند،بنگاه دار نباشند،افرادی متاسفانه عضو شورای شهر می شوند که هر روز مصیبتهایی در بخش های مختلف عمرانی و… ما با انها داریم .

 به گزارش انارآنلاین،۷ اردیبهشت رزم حسینی استاندار کرمان در ستادفرماندهی اقتصادمقاومتی استان(گام دوم مثلث توسعه اقتصادی) منطقه۶ که در فرمانداری انار تشکیل شد در بحث انتخابات ریاست جمهوری و  شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: رأی حق مردم است و رای شما مردم تعیین کننده سرنوشت  شهرتان و کشورتان است.

وی گفت: در انتخابات شورای شهر و روستا مردم باید افرادی را انتخاب کنند  که پاکدست باشند ،منافع شخصی نداشته باشند،بنگاه دار نباشند،افرادی متاسفانه عضو شورای شهر می شوند که هر روز مصیبتهایی در بخش های مختلف عمرانی و… ما با انها داریم .

استاندار کرمان گفت: باید در انتخابمان دقت کنیم و افرادی را انتخاب کنیم که به پیشرفت شهرمان کمک کنند نه افرادی را انتخاب کنیم که شهر را به عقب ماندگی می کشانند.

رزم حسینی در ادامه  اظهار داشت: از نظر من انتخابات شوراها از انتخابات مجلس شورای اسلامی مهمتر است چون نمایندگان مجلس پولی در اختیارشان نیست ولی شوراهای شهر پول در اختیارشان است و درآمدهای ماهانه دارند.

استاندار کرمان در این جلسه گفت: ائمه جمعه استان کرمان باید الگوی ائمه جمعه کشور باشند و در تریبونهای نماز جمعه در جهت فعالیت های اقتصادی و فرهنگی صحبت کنند.

وی تصریح کرد: امام جمعه شهر باید آبادگر و فعال باشد و راه حضرت علی(ع) را ادامه دهد.

رزم حسینی در پایان گفت: ائمه جمعه باید ببینند در خطبه های  هفتگی نماز جمعه چقدر توانسته اند جوانان را به سمت کار و تلاش و اشتغال سوق داده اند.

وی گفت: احادیث و روایات زیادی داریم  که ائمه جمعه  می توانند در خطبه هایشان بیان کنند که بزرگان ما در جهت خلق ثروت چقدر پیشتاز و توسعه گرا بودند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=8060
  • دیدگاه‌ها برای استاندار کرمان:در انتخابات شورای شهر و روستا مردم باید افرادی را انتخاب کنند که پاکدست باشند ومنافع شخصی نداشته باشند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.