8

دعوت امام جمعه و فرماندار انار از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

  • کد خبر : 22405
  • 09 خرداد 1398 - 13:01
دعوت امام جمعه و فرماندار انار از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی فقیه در شهرستان انار و فرماندار انار با صدور بیانیه مشترکی، از تمامی اقشار مختلف مردم شهرستان دعوت کردند تا در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور حماسی و گسترده ای داشته باشند.

در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

جمعه آخر ماه مبارک رمضان، جمعه مقاومت و مبارزه با غده سرطانی بشریت امروز، اسرائیل غاصب است. در این روز مردم روزه دار ایران اسلامی که قریب یک ماه به خودسازی معنوی پرداخته اند با وحدت و یکپارچگی و هماهنگ با دیگر مسلمانان جهان، ندای دفاع از مظلومان سر می دهند.

این روز، میراث گران بهای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و امید ملت های در بند است که همه ساله آمیزه ای از آموزه های مقاومت، مبارزه و استکبار ستیزی را در جهان اسلام به نمایش می گذارد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی این دیده بیدار امت اسلامی تاکید می نمایند ” پرچمداری در عرصه حمایت از فلسطین، تنها با یکپارچگی و وحدت ملت ها امکان پذیر خواهد بود”.

اینجانبان از عموم مردم همیشه در صحنه شهرستان انار دعوت می کنیم هم گام با آحاد ملت بزرگ ایران و مسلمانان جهان با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر به وصیت ماندگار امام راحل (ره) و رهنمود مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عمل کنند.

روز جمعه همه با هم با حضور پرشور در راهپیمایی، ضمن ادای دین و احترام به شهدای راه آزادی قدس، بار دیگر از انتفاضه سرافراز و مقاومت ملت مظلوم فلسطین اعلام حمایت خواهیم کرد و ندای وحدت و آگاهی ملت ایران و همبستگی با مسلمانان مظلوم را به گوش جهانیان خواهیم رساند.

حسن منتظری                                    علی زهرودی
امام جمعه شهرستان انار                          فرماندار شهرستان انار

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=22405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اقای…رسیدگی به شهر انار خوب میکنید با … یعنی خوب اناری درست کردید. من خیلی دلم پره ،خودتون دستتون به دهنتون میرسه وگرنه اگر مثل ما می خواستید زندگی کنید یک لحظه هم زنده نبودید