تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
6

جلسه هم اندیشی مهندس انارکی محمدی با روسای ادارات و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان انار

  • کد خبر : 22376
  • 09 خرداد 1398 - 12:00
جلسه هم اندیشی مهندس انارکی محمدی با روسای ادارات و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان انار

جلسه هم اندیشی مهندس انارکی محمدی  نماینده  مردم شهرستان های رفسنجان و اناردر مجلس شورای اسلامی  با فرماندار انار،امام جمعه امین شهر، روسای ادارات و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان انار در تالار فرهنگیان برگزار شد.

به گزارش صدای انار،۸ خرداد،جلسه هم اندیشی مهندس انارکی محمدی  نماینده  مردم شهرستان های رفسنجان و اناردر مجلس شورای اسلامی  با فرماندار انار،امام جمعه امین شهر، روسای ادارات و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان انار در تالار فرهنگیان برگزار شد.

مهندس انارکی محمدی نماینده  مردم شهرستان های رفسنجان و انار در این جلسه گفت:اماکن تاریخی انار بهترین منبع درآمد پایدار است و ما باید با جذب سرمایه گذار این اماکن را بازسازی کرده و درآمد زایی کنیم.
وی افزود: اگر افرادی در این زمینه اقدام نمایند میتواند و سالهای سال کسب درآمد کنند و در این زمینه وام های با سود کم در اختیارشان قرار خواهد گرفت .
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه به بحث امهال وام اشاره کرد و افزود دراین راستا اقداماتی خوبی صورت گرفته و اقدامات تکمیلی هم در حال انجام است و بزودی بخشنامه جدید به بانکها ابلاغ خواهد شد.

مهندس محمدی تاکید کرد باتوجه به اینکه درسال جاری جای امیدواری است که محصول پسته خوبی برداشت کنیم خواستار این شد پس از برداشت پسته در اولین گام نسبت به تسویه حساب بانکی خود اقدام نمایند.
مهندس انارکی محمدی پیرامون شهر شدن برخی از مناطق شهرستان انار گفت بایستی ظرفیت های منطقه و پتانسیل آن کارشناسی گردد و پس از آن نسبت به شهر شدن برنامه ریزی کنیم .
وی در ادامه به بحث ورزش پرداخت و اظهار داشت:در زمینه ورزش کارهای خوبی شده است و در آینده هم با انتخاب مکانهای تعریف شده ،زمین های چمن مصنوعی ایجاد خواهد شد و پیگیر راه اندازی سالن های ورزشی سقف کوتاه بویژه برای بانوان خواهیم بود .
وی در ادامه درخصوص آسفالت معابری شهری و روستایی گفت: ما در زمینه جذب قیر برای آسفالت بسیار خوب عمل کرده ایم ولی اگر مشکلی باشد حاضریم در رفع آن تلاش نمائیم .
نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در این جلسه در خصوص برداشت بی رویه آب از منابع آبی در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت نباید از آب کشاورزی استفاده بی قانونی داشته باشیم و باید از اضافه برداشتهای آبهای زیرزمینی جلوگیری کنیم تا مشکلات به حداقل برسد.
وی  در ادامه خواستار توجه جدی مردم به بخش صنعت شد و اظهار داشت: باید سرمایه‌گذار را تشویق و ترغیب کرد که در شهرستان کار صنعتی راه اندازی نماید.
مهندس محمدی در همین راستا از اعضای شورای های اسلامی شهر و روستا خواست تا مردم را راهنمایی کنند تا کارگاه های کوچک و بزرگ راه اندازی نمایند و افزود ما نیز حاضریم دوره های آموزشی سرمایه گذاری را بصورت رایگان در مناطق شهرستان برگزار کنیم.

در ادامه مراسم فرماندار انار،امام جمعه امین شهر،شهردار انار،بخشداری مرکزی انار، و تعدادی از اعضای شورای شهر و روستای شهرستان انار در خصوص اقدامات عمرانی انجام شده در سطح شهرستان و کمبود ها و مشکلات مطالبی را بیان کردند.

عکس:منصور زارع

گزارش: حسن تقی پور

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=22376
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای جلسه هم اندیشی مهندس انارکی محمدی با روسای ادارات و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان انار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.