تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
9

تشکیل تعاونی ها؛مهمترین راه برون رفت از مشکلات اقتصاد و اشتغال شهرستان است

  • کد خبر : 1768
  • 28 مرداد 1395 - 12:45
تشکیل تعاونی ها؛مهمترین راه برون رفت از مشکلات اقتصاد و اشتغال شهرستان است

به گزارش انارآنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار جلسه ای در دفتر سرپرست فرمانداری شهرستان انار با حضور معاونت تعاونِ اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان پیرامون موضوع تشکیل و تقویت شرکت تعاونی های توسعه و عمران تشکیل گردید. آقای هاشمی معاون تعاون اداه کل کرمان در این جلسه برنقش […]

به گزارش انارآنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار جلسه ای در دفتر سرپرست فرمانداری شهرستان انار با حضور معاونت تعاونِ اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان پیرامون موضوع تشکیل و تقویت شرکت تعاونی های توسعه و عمران تشکیل گردید.

آقای هاشمی معاون تعاون اداه کل کرمان در این جلسه برنقش این شرکتها در توسعه اقتصادی و اشتغال زایی و پیشرفت شهر با حمایت فرماندار و امام جمعه شهرستان و سایر مسولین تاکید کردند و افزودند مردم می توانند با تجمیع سرمایه های خرد و کوچک راکد این تعاونی را تشکیل دهند.

ContentImages_24778

سرپرست فرمانداری انار نیز در این جلسه ضمن خیرمقدم به مسئولین استان با تایید صحبتهای معاون اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بر نقش تعاونیها در پیشرفت و توسعه شهرستان تاکید نموده و گفت در جهت توسعه تعاونیها علی الخصوص بامحوریت توسعه شهرستان و همچنین اقتصاد مقاومتی آماده همکاری و پیگیری هستیم. در ادامه با همت اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کلاس توجیهی تعاون در محل سالن کنفرانس فرمانداری با حضور اعضا و مدیران شرکتهای تعاونی و دهیاران با هدف ترویج فرهنگ تعاون و تشکیل تعاونی و توسعه و مانایی تعاونی های موجود برگزار گردید.

ContentImages_24779

یوسف پور سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان یکی از مهمترین راههای برون رفت از مشکلات اقتصاد و اشتغال در شهرستان را تشکیل تعاونی ها برشمرد.

در خلال جلسه معاونت تعاون اداره کل پس از تشریح تعاونی ها  و فعالیتها و نحوه ی سود دهی و به سود رساندن تعاونی ها به سوالات حاضرین پاسخ گفتند وتوضیح اجمالی در خصوص تعاونی های توسعه و عمران شهرستان بیان کردند.

ContentImages_24780

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=1768
  • دیدگاه‌ها برای تشکیل تعاونی ها؛مهمترین راه برون رفت از مشکلات اقتصاد و اشتغال شهرستان است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.