تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
14

بازدید رئیس سازمان سما کشور از مجتمع آموزشی سما انار+تصاویر

  • کد خبر : 15290
  • 02 تیر 1397 - 23:27
بازدید رئیس سازمان سما کشور از مجتمع آموزشی سما انار+تصاویر

رئیس سازمان سما کشور از مجتمع آموزشی سما و دانشگاه ازاد اسلامی واحد انار بازدید کرد.

 به گزارش صدای انار،۲ تیرماه دکتر علیرضا منظری توکلی رئیس سازمان سما در بدو ورود به دانشگاه آزاد اسلامی انار ابتدا بر سر قبر شهید گمنام حضور یافت و با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت ایشان همچنین بر سر آرامگاه خیر بزرگوار مرحوم علی اکبر امین با قرائت فاتحه یاد این مرد بزرگ را گرامی داشت .
در ادامه ایشان به اتفاق هیات همراه و هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی انار از مجتمع آموزشی سما بازدید نمود در این بازدید ابتدا آزمایشگاه مدرسه سما افتتاح گردید در ادامه از پروژه های در حال ساخت از جمله گلخانه.پارک و زمین چمن مصنوعی دیدن و در جریان روند ساخت و ساز قرار گرفت.

عکس: منصور زارع

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=15290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. با سلام و عرض خسته نباشید. روی سخنم با شماست جناب آقای سردبیر. اگر از تک تک والدین سابق و فعلی بپرسید جای چه کسی در این مراسم و سایر گردهمایی های اخیر مجتمع سما خالی هست بدون شک از سرکار خانم غیاثی اسم میبرند. کسی که قبل از اینکه خیلی از این دوستان در سما مطرح باشند زحمات بسیار زیادی برای مجموعه کشیده است. کسی که با وجود مشکلات شخصی بنا به خواسته ما پدر مادرها امسال سما را رها نکرد و طبق اطلاعاتی که بنده دارم یک ریال دستمزد نگرفته است. فردی که تا زمانی که خیر فراموش نشدنی مرحوم امین در قید حیات بود ارادت دوطرفه و متقابلی بین این دو شخص وجود داشت و بسیاری از پیشرفت های سما مرهون آن دوران است. مدیر بازنشسته ای که امسال برای راه اندازی دبیرستان سما و جذب دانش آموز! مسئولین از مدیریت ایشان سخن میگویند در حالی که هنوز قدمی برای جذب کامل ایشان بر نداشته اند. بی انصافی دیدم که حتی از یاد ایشان هم غلفت کرده اند. جناب سردبیر به حکم رسالتی که دارید و برای تقدیری هر چند کوچک از ایشان، لطفا” در کانال تلگرام خودتان مطلب بنده را بعنوان حرف دل والدین دانش آموزان منتشر کنید. ضمن تشکر و آرزوی پیشرفت شهرمان انار

  2. واقعا جای خانم غیاثی خالی هست

  3. خلایق هر چه لایق!!!