تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
11

مثلث توسعه اقتصادی در کشور زبانزد است

  • کد خبر : 446
  • 31 تیر 1395 - 23:47
مثلث توسعه اقتصادی در کشور زبانزد است

امام جمعه شهربابک گفت: اجرای ایده مثلث توسعه اقتصادی در استان کرمان، در کشور زبانزد است و این اقدام جای تقدیر دارد.

 حجت الاسلام حسن منتظری روز پنجشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی منطقه ششم استان کرمان شامل شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اقتصادی همواره تاکیدات فراوانی داشته اند و همه باید دست به دست هم دهیم تا این امر مهم هرچه بهتر محقق شود.
ایده مثلث توسعه اقتصادی نخستین بار توسط علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان مطرح و سپس در سراسر این استان عملیاتی شد. نمایندگان دولت، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و سرمایه گذاران سه راس این مثلث و ائمه جمعه ناظر بر عملکرد آن هستند.
امام جمعه شهربابک همچنین ایجاد مناطق اقتصادی را اقدامی بسیار مثبت دانست و تصریح کرد: در این راستا شهرستان هایی که زمینه های شبیه به هم در حوزه اقتصادی دارند، می توانند گام های بهتری در مسیر اقتصاد مقاومتی بردارند.
وی از اقدامات فرماندار شهربابک نیز تقدیر کرد و گفت: همراهی و همدلی ائمه جمعه، نمایندگان، مدیران دولتی و سرمایه گذاران بخش خصوصی در توسعه اقتصادی در قالب مثلث توسعه اقتصادی محقق شده است که جای تقدیر دارد.
امام جمعه شهربابک به ظرفیت های معدنی این شهرستان از جمله فیروزه، سیلیس و سرب اشاره کرد و افزود: ثبت جهانی روستای تاریخی و دستکند میمند ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه ایجاد کرده است.
وی به برخی مشکلات شهرستان شهربابک از جمله تجمعات کارگری اشاره و بیان کرد: با همکاری شورای تامین شاهد کاهش آسیب ها در این شهرستان هستیم.
حجت الاسلام منتظری افزود: با وجود اقداماتی که برای ساماندهی بلوار خلیج فارس شهربابک انجام شده اما این بلوار در شان مردم شهرستان نیست.
وی تصریح کرد: این بلوار می تواند محل اشتغال هزاران نفر از جوانان شهرستان شهربابک باشد که باید به آن توجه بیشتری صورت گیرد.
این نشست به ریاست استاندار کرمان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد.
کرمان یکی از سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور برای اجرای اهداف و برنامه های این حوزه به هشت منطقه تقسیم شده است.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=446
  • دیدگاه‌ها برای مثلث توسعه اقتصادی در کشور زبانزد است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.