تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
10

استاندار کرمان: مدیریت جهادی باید جایگزین مدیریت جناحی شود

  • کد خبر : 449
  • 31 تیر 1395 - 23:49
استاندار کرمان: مدیریت جهادی باید جایگزین مدیریت جناحی شود

علیرضا رزم حسینی عصر پنجشنبه در نخستین همایش تجلیل از ‘آن ۲۳ نفر’ در بخش پاریز سیرجان افزود: تصمیم داریم الگوی شهر اقتصاد مقاومتی را در استان کرمان تکثیر کنیم و در هشت منطقه جغرافیایی استان شرکت های توسعه گرا متولی این امر هستند. وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی جز با مشارکت مردم و مردمی […]

علیرضا رزم حسینی عصر پنجشنبه در نخستین همایش تجلیل از ‘آن ۲۳ نفر’ در بخش پاریز سیرجان افزود: تصمیم داریم الگوی شهر اقتصاد مقاومتی را در استان کرمان تکثیر کنیم و در هشت منطقه جغرافیایی استان شرکت های توسعه گرا متولی این امر هستند.
وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی جز با مشارکت مردم و مردمی کردن اقتصاد و شکستن بروکراسی دولتی امکان پذیر نیست.
استاندار کرمان با اشاره به اجرای طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی در شهرستان قلعه گنج افزود: این ایده ۲۰ ماه قبل از ایراد بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه توسط بخش غیردولتی بنیاد مستضفان آغاز شد و امروز مردم این منطقه چنان امیدوار شدند که ضریب امنیتی منطقه بالا رفته است.
وی اظهار کرد: امروز قلعه گنج مقصد گردشگری کشور است و کشاورزی این منطقه به سمت مدرن شدن می رود.
رزم حسینی گفت: ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در طرح مثلث توسعه اقتصادی استان کرمان توسط ائمه جمعه اجرا می شود.
وی تاکید کرد: باید در اجرای اقتصاد مقاومتی از ظرفیت های شهرستان ها استفاده کنیم که خوشبختانه سیرجان ظرفیت های بسیار خوبی دارد.
استاندار کرمان افزود: امروز امنیت ملی کشور توسط سردار حاج قاسم سلیمانی تامین می شود.
وی با بیان اینکه شهدا واقعیت های تاریخ هستند گفت: شهدا نشان دادند افسانه نیستند و واقعیتی محض در تاریخ اسلام هستند.
رزم حسینی اظهار کرد: نویسنده کتاب آن ۲۳ نفر تصور نمی کرد که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این کتاب تقریظ بنویسد و این کتاب در سطح ملی مطرح شود.
وی گفت: اخلاص قلم موجب شد آن ۲۳ نفر در تاریخ سرزمین ما زنده بمانند.
استاندار کرمان اظهار کرد: در دوران جنگ تحمیلی پایداری مردم و جوانان موجب شد نه تنها یک متر از خاک کشور جدا نشود بلکه در جنگ پیروز شدیم و کشور را سربلند کردیم.
وی گفت: همه جوانان در شهرستان ها موج موج در جبهه های حق علیه باطل حضور یافته و ارتش و سپاه دست به دست یکدیگر دادند و تمام فتوحات ما در دو سال اول جنگ به دست آمد.
رزم حسینی با بیان اینکه چه عواملی موجب شد این اقتدار را در دوران دفاع مقدس به دست آوریم گفت: در وهله نخست رهبری و محبت امام در دل رزمندگان قرار داشت.
وی مردم را عامل دوم در پیروزی انقلاب اسلامی عنوان و اظهار کرد: پدر و مادران فرزندان خود را به دفاع مقدس رهسپار می شدند و زنان در پشتیبانی جنگ پیشتاز بودند.
وی افزود: سومین عامل مهم در پیروزی جنگ تحمیلی اعتقادات رزمندگان بود در حالی که تجهیزات چندانی وجود نداشت اما ایمان، عشق و پشتیبانی مردم به کار آمد.
استاندار کرمان با بیان اینکه شهدا رفتند و خانواده شهدا صبوری کردند گفت: امروز تکلیف ما و دولت در مقابل خانواده شهدا چیست؟
وی گفت: تنها راه نجات کشور فراهم کردن زمینه توسعه و اشتغال برای فرزندان این سرزمین است.
رئیس عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی معظم کل قوا، استاندار کرمان، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار سیرجان و جمعی از مسئولان این شهرستان در همایش تجلیل از آن ۲۳ نفر و آزاده شهید سید عباس سعادت پاریزی حضور داشتند.
کتاب آن ۲۳ نفر خاطرات خودنوشت احمد یوسف زاده از دوران اسارت ۲۳ نوجوان شامل ۱۹ نوجوان کرمانی و ۴ نوجوان دیگر است که در عملیات آزاد سازی خرمشهر توسط رژیم بعثی به اسارت درآمدند.
این کتاب به شرح ۸ ماه ابتدایی اسارت و اتفاقاتی که برای این گروه ۲۳ نفره افتاده می
می پردازد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از مطالعه کتاب آن ۲۳ نفر بر آن تقریظ نوشتند که ۱۱ اردیبهشت سال ۹۴ در کرمان رونمایی شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=449
  • دیدگاه‌ها برای استاندار کرمان: مدیریت جهادی باید جایگزین مدیریت جناحی شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.