8

دو جسد در استخر آب فضای سبز رفسنجان کشف شد

  • کد خبر : 443
  • 31 تیر 1395 - 23:37
دو جسد در استخر آب فضای سبز رفسنجان کشف شد

به گزارش انارآنلاین به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا خلیلی نژاد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر یک فقره غرق شدگی در پشت میدان تره بار در استخر آب شهرداری رفسنجان با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ در محل حاضر شدند. وی ادامه داد: پس از حضور مأموران […]

به گزارش انارآنلاین به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا خلیلی نژاد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر یک فقره غرق شدگی در پشت میدان تره بار در استخر آب شهرداری رفسنجان با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران در صحنه و در تحقیاقات ابتدایی این گونه به نظر رسید که دو نفر جوان ۲۶ و ۲۷ ساله به علت عدم آشنایی با فنون شنا در استخر به عمق سه متر غرق شده اند.

خلیلی نژاد افزود: در این خصوص با هماهنگی صورت گرفته با مقام قضایی اجساد قربانیان از آب بیرون کشیده و به سردخانه منتقل شد.

وی تصریح کرد: مراتب به پزشکی قانونی اعلام شده است و تحقیقات در خصوص چگونگی وقوع این حادثه ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان با بیان این که در فصل گرما تمایل افراد برای شنا در استخرها و سدها افزایش پیدا می کند، تصریح کرد: شهروندان به هیچ عنوان از مکان‌هایی که برای شنا ممنوع است استفاده نکرده و همچنین به شهروندان توصیه کرد که از شنا کردن در استخرهایی که ایمنی آن ها تضمین شده نیست خودداری کرده و جوانب احتیاط را مدنظر قرار دهند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=443
  • دیدگاه‌ها برای دو جسد در استخر آب فضای سبز رفسنجان کشف شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.