تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
6
جلالی نماینده رفسنجان و انار؛

شرکت مس اگر حق و حقوقمان را ندهد از مراجع حقوقی پیگیر می شویم

  • کد خبر : 32902
  • 05 دی 1401 - 20:50
شرکت مس اگر حق و حقوقمان را ندهد از مراجع حقوقی پیگیر می شویم

رییس شورای شهرستان انارخطاب به نماینده مجلس گفت:مردم انار بعنوان نماینده از شما توقع دارند.

به گزارش صدای انار، پنج شنبه یکم دی ماه جلسه شورای اسلامی شهرستان انار با حضور حجت الاسلام جلالی نماینده مردم در مجلس و امام جمعه شهرستان و فرماندار شهرستان برگزار شد.

احمد میرزایی رئیس شورای شهرستان انار ضمن تشکر از حضور حجت الاسلام جلالی در این جلسه ، گلایه های زیادی از ایشان کردند و گفتند:مردم شهرستان انار از شما بعنوان نماینده توقع دارند.

میرزایی گفت:از زمان شهرستان شدن انار باید ادارات تکمیل شده باشند ولی متاسفانه تعدادی از ادارات با کمبود نیرو مواجه و ضعیف هستند و اداراتی مثل میراث فرهنگی و فن حرفه ای تعطیل و دادسرا از شهرستان انار گرفته شد که مشکلاتی برا مردم شهرستان در بحث حقوقی بوجود امده است.

وی در ادامه گفت:ورزش انار دچار مشکلات زیادی شده و جوانان نمیتوانند از امکاناتی که داریم استفاده کنند.احمد میرزایی افزود:بخاطر تک محصولی و نبود محصول و استقبال نشدن از سرمایه گذاران شهرستان ،سرمایه داران سرمایه های خود را در شهرستانها و استان های مجاور سرمایه گذاری کردند.

رییس شورای شهرستان انار اظهار داشت: در زمینه ورزش باید پیگیری شود و با شرکت مس رایزنی شود تا در زمینه ورزش شهرستان انار کمک شود تا جوانان شهرستان به نابودی کشیده نشوند.

در ادامه حسین محرابی عضو شورای شهرستان با اشاره به جاده جمشید آباد تا گلستان که مشکلات زیادی برای مردم بوجود آورده که کم بودن عرض جاده و خرابی های جاده که قول و مصوبه که در جلسه شورای اداری سال گذشته ۳۰ آذر ۱۴۰۰ شده بود و بودجه تخصیص داده نشده و قرار بر این بود سال جاری بودجه اختصاص داده شود.

حسین محرابی از نماینده مردم در مجلس خواستار پیگیری و درخواست قیر و آسفالت شدند و قرار شد تعریض و زیر سازی و آسفالت جاده جمشید آباد به گلستان بزودی توسط اداره راهداری انجام شود.محرابی در ادامه گفت: از نماینده تقاضا داریم پیگیر آب آشامیدنی امین شهر آزمایش آب و جابجایی چاه آب در خصوص رفع شوری آب انجام شود. در ادامه حجت الاسلام جلالی با تماس و پیگیری‌ برای رفع آب آشامیدنی امین شهر اقدام کرد.

محسن صالحی فرماندار انار با اشاره به صحبت های حسین محرابی عضو شورای شهرستان در خصوص جابجایی چاه آب اعلام کرد که هر جایی از منطقه حفر کنیم آب با حفر چاه قبل یکی است و مردم توان خرید تصفیه آب ندارند.فرماندار انار گفت: تنها راه انشعاب گرفتن از لوله آب خلیج فارس است که از حاشیه شهر می‌گذرد.

حجت الاسلام علیدادی امام جمعه شهرستان انار ضمن تقدیر از حجت الاسلام جلالی نماینده مردم شهرستان انار از پیگیری ها و رفع مشکلات شهرستان اعلام کرد، اختصاص دادن انشعاب لوله آب خلیج فارس ۱۰۰ لیتر در ثانیه حق مردم شهرستان انار می باشد و با تعدادی از مسئولین شهرستان ،ملاقاتی که با استاندار کرمان داشتیم ، اعلام کردیم مردم خواستار این امر هستند و از شما میخواهیم پیگیر باشید و برای شهرستان انار تنها کاری برای خودتان در این دوره کرده باشید، تنها همین کار باشد.

امام جمعه انار از دکتر جلالی خواستند با پیگیری از شرکت مس جهت تسهیلات به مردم و کارافرینان در شهرستان و همچنین یک بودجه فرهنگی به شهرستان اختصاص داده شود تا کارهای فرهنگی در شهرستان صورت بگیرد.

در ادامه جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: با مدیریت جدید شرکت صنایع ملی مس با روی کار آمدن آقای رستمی و مشکلاتی و اختلافاتی که در این مدت گذشته پیش آمده است و حمایت های از مس می‌شدیم ولی با بدقولی شرکت مس روبرو شدیم و حمایت نشدیم و اگر به این روند پیش برویم باید حق و حقوق شهرستان هایمان از مراجع حقوقی پیگیر و خواستار این موضوع باشیم.

وی در پایان گفت: شورای امنیت ملی دستور داده سریعا کمبود برق، گازها ۱۰ تا ۵۰ درصد باید کم کنیم و درخواست کرد از مردم تا حد امکان میتوانند در مصرف گاز رعایت کنند تا در زمستان امسال با مشکل مواجه نشویم.

عکس و گزارش :منصور زارع

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=32902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. تو عددی نیستی که بخواهی از اینکارها بکنی والا نباید میگذاشتی از همان اول حق مردم رفسنخان وانار را بخورند