تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
6

ویزیت و مشاوره رایگان افراد توان خواه در شهرستان انار

  • کد خبر : 32908
  • 05 دی 1401 - 21:10
ویزیت و مشاوره رایگان افراد توان خواه در شهرستان انار

بمناسبت رحلت بانوی دو عالم بی بی فاطمه زهرا سلام الله علیها و سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی افراد توان خواه در هیئت ورزشی جانبازان و معلولین شهرستان انار ویزیت و مشاوره رایگان شدند.

به گزارش صدای انار، یکشنبه ۴ دی ماه با هماهنگی های صورت گرفته توسط رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولین و خیر گرانقدر جناب آقای حاج رضا عبدلی با دکتر صادق فرشاد جم متخصص توان بخشی و مسئول فنی مرکز خیریه جواد ائمه تهران ویزیت و مشاوره رایگان انجام گردید.

این امر خیر روز یکشنبه ۴ دیماه از ساعت ۸ صبح تا ۲۲  بیش از ۶۰ نفر از افراد توان خواه صورت گرفت و هدف از انجام این کار رسیدگی به وضعیت درمانی عزیزان توان خواه و تلاش برای ایجاد رفاه و آسایش آنها انجام شد.

برنامه ریزی شد که هر سه ماه یکبار ،دکتر فرشاد جم جهت ویزیت و مشاوره برای توان بخشی و اصلاح ورزش و همچنین جلوگیری از آسیب های ورزشی افراد توان خواه در شهرستان انار حضور پیدا کنن

فرماندار   انار ،شهردار انار و سرپرست اداره ورزش و جوانان انار از ویزیت و مشاوره رایگان بازدید کردند.

در پایان علی اصغر کریمی رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین شهرستان انار از خیر گرانقدر حاج رضا عبدلی،  محسن صالحی فرماندار انار و عبدالرضایی شهردار  انار  که از این طرح حمایت کردند تقدیر و تشکر نمود.

 

 گزارش و عکس: منصورزارع

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=32908
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای ویزیت و مشاوره رایگان افراد توان خواه در شهرستان انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.