12
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه انار خبر داد؛

تشکیل۳۲تیم نظارتی،حمایتی ومراقبتی جهت قطع زنجیره انتقال کرونا در شهرستان انار

  • کد خبر : 31050
  • 31 مرداد 1400 - 13:31
تشکیل۳۲تیم نظارتی،حمایتی ومراقبتی جهت قطع زنجیره انتقال کرونا در شهرستان انار

 داوود ابراهیم پور گفت: برای مقابله و قطع زنجیره انتقال کرونا ۳۲ تیم نظارتی ،حمایتی و مراقبتی با حضور بسیجیان متخصص در قالب طرح شهید سلیمانی در شهرستان انار تشکیل شده است.

داوود ابراهیم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه انار در گفتگویی اظهار کرد: نیروهای بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی، آماده خدمت و همکاری با مدافعان سلامت به کار گرفته خواهند شد.

وی با اشاره به پیک پنجم گفت: جهت عبور از این بحران و مقابله با ویروس کرونا،مردم درکنار مدافعان سلامت، تیم های سه گانه بسیج، نقش اصلی را ایفا می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار بیان کرد: در طرح شهید سلیمانی هر پایگاه مقاومت بسیج به عنوان یک پایگاه بهداشت محله معرفی می‌شود و نیروهای بسیج شهرستان در قالب تیم های حمایتی،نظارتی و مراقبتی  به کار گرفته می‌شوند.

این مقام مسئول افزود: در راستای طرح شهید سلیمانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار با تمام بضاعت در خدمت سلامت مردم است.

وی تصریح کرد: برای مقابله و قطع زنجیره انتقال کرونا  ۳۲ تیم نظارتی ،حمایتی و مراقبتی با حضور بسیجیان متخصص در قالب طرح شهید سلیمانی در شهرستان انار تشکیل شده است.

ابراهیم پور با اشاره به سخنان حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی ) و اجرای طرح  کمک مومنانه گفت: به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و حمایت از خانواده های آسیب پذیر ۴۲۰ بسته معیشتی با برآورد تقریبی ۹۶ میلیون تومان و ۳۰۰۰ پرس غذای گرم به این خانواده ها اهدا شده است.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=31050
  • دیدگاه‌ها برای تشکیل۳۲تیم نظارتی،حمایتی ومراقبتی جهت قطع زنجیره انتقال کرونا در شهرستان انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.