تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
10
فرماندار:

نگرانی مردم و مسئولین در خصوص کارگران فصلی برداشت پسته به جا و باید کارگران ساماندهی و کنترل شوند

  • کد خبر : 31054
  • 03 شهریور 1400 - 17:31
نگرانی مردم و مسئولین در خصوص کارگران فصلی برداشت پسته به جا و باید کارگران ساماندهی و کنترل شوند

فرماندار انار، نگرانی شبکه بهداشت و درمان و سایر مسئولان برای فصل برداشت پسته را به جا دانست و گفت: کارگرانی که برای کار به انار می آیند از استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان هستند باید مواظب بود و کنترل کرد تا با کمترین آسیب برداشت پسته انجام شود.

به گزارش صدای انار،امروز چهارشنبه سوم شهریورماه،جلسه شورای اداری شهرستان انار با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.

در ابتدای جلسه، منتظری امام جمعه انار گفت:ماندگاری محرم و امام حسین از اخلاص امام حسین(ع) است و ماندگاری انقلاب نیز چنین است.

وی گفت:۴۳سال رسانه های معاند تلاش کردند مردم را از خط انقلاب دور کننداما موفق نشدند.

امام جمعه انار خاطر نشان کرد:دلیل ماندگاری این انقلاب، اخلاص شهیدان بوده است وکسانیکه که انقلاب را همراهی میکنند خوشا به حالشان و کسانی که همراهی نمی کنند، گزندی به انقلاب نخواهد رسید وخدا را شکر ما کمتر شکایتی از مسئولین داشتیم.

فلاحی امام جمعه امین شهر نیز گفت:
از برگزار کنندگان مراسمات عزاداری بخاطر رعایت پروتکل های بهداشتی و از برقرار کنندگان نظم و امنیت در این مراسمات تشکر میکنم.

در ادامه زهرودی فرماندار انار در جمع مدیران ادارات گفت:خواهشمندم دستورالعمل های بهداشتی را مسئولین رعایت کنند تا مردم از آنها تاثیر بگیرند.

علی زهرودی خاطر نشان کرد:هفته دولت را خدمت تمامی کسانی که به این مرز و بوم خدمت می کنند تبریک عرض می کنم.

وی تصریح کرد:شهید رجایی و باهنر در مکتب امام(ره) رشد و پرورش یافته بودند و خدمتگزاری صادقانه، مردم سالاری، ولایت مداری و…از جمله خصوصیات ایشان بود وما هم باید در مسئولیت خود بسیار جدی باشیم و برای خدمت به مردم، نظام،قرآن‌ و دین خود بکوشیم.

همچنین وی با اشاره به مقام والای شهدا فرمود:پاسداری از خون شهدا، صیانت از نظام و انقلاب وظیفه اصلی ماست.

فرماندار انار خطاب به مدیران ادارات گفتند: رعایت نظم و انضباط اداری بسیار مهم است ساعت کاری نباید برای ما مدیران اهمیت داشته باشد، نگذاریم کارهای عقب افتاده ما باعث نارضایتی مردم شود و مهمترین بحث تکریم ارباب رجوع است و با توجه به شیوع ویروس کرونا، باید به طرق مختلف با ارباب رجوع همکاری کنیم تا بتوانیم بیشتر پیشگیری کنیم و مردم کمتر وارد محیط اداری شوند.

وی خاطر نشان کرد: در یکسال گذشته در شهرستان انار نزدیک به ۷۳میلیارد تومان اعتبار جذب شده، علاوه بر آن ۳۵میلیارد تومن برای بیمارستان هزینه و همین مقدار برای تقاطع غیرهمسطح هزینه شده است.
زهرودی به برخی هزینه های دولت در انار اشاره کرد و گفت:در بحث بهداشت و درمان:انبار دارویی، آزمایشگاه، دستگاههای خریداری شده،در بحث امنیت،دوربین های پایش تصویری و در بحث اجتماعی پردیس مادر،در بحث زیر ساختی،اصلاح و توسعه شبکه برق و آب رسانی و توسعه ارتباطات.

فرماندار انار، نگرانی شبکه بهداشت و درمان و سایر مسئولان برای فصل برداشت پسته را به جا دانست و گفت: کارگرانی که برای کار به انار می آیند از استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان هستند باید مواظب بود و کنترل کرد تا با کمترین آسیب برداشت پسته انجام شود.
ادارات نظارتی در بحث کرونا، وظایفشان رو به طور جدی دنبال کنند.

خودرو در اختیار شبکه بهداشت و درمان توسط سایر دستگاهها برای اجرای طرح شهید سلیمانی قرار گیرد.

علی زهرودی فرماندار انار در انتها با تقدیر و تشکر ویژه از مجید محی الدینی ریاست سابق اتاق اصناف شهرستان انار و جناب سرگرد جمالزاده جانشین سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار جهت همکاری با دستگاههای ذیربط و خدمت صادقانه به مردم شهرستان انار قدردانی کرد.

سرهنگ ابراهیم پور فرمانده سپاه انارنیز گفت: روز پزشک رو به کادر پزشکی بهداشت و درمان شهرستان تبریک میگویم و در بحث مهار بیماری کرونا، آرزوی موفقیت برای این عزیزان دارم.

وی گفت:خود حفاظتی و خود مراقبتی ادارات بسیار مهم است و ادارات و دستگاه های خدمات رسان باید در این امر تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد:در طرح شهید سلیمانی، مشابه ستاد کرونای شهرستان، ما در هر محله یک ستاد نظارت محلات را تشکیل دادیم و در برخی محلات نیز در حال تشکیل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار گفت:مسئولیت در جمهوری اسلامی یک فرصت و یک خدمت است و ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم بهتر در این فرصت خدمت کنیم.

سرهنگ ابراهیم پور در قدردانی از زحمات سرگرد جمالزاده گفت: ایشان مردی دلسوز برای انار و یک نیروی جهادی و پای کار بودند و ما یک نیروی خوب را از دست دادیم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

در ادامه دکتر عبداللهی رئیس شبکه بهداشت و درمان انار گفت:در بحث بیماری کرونا، جناب سرگرد جمالزاده زحمات کمک کردند که جای تشکر دارد.

سرگرد جمالزاده جانشین فرمانده سپاه رفسنجان نیز با قدردانی از تمامی مدیران و مسئولان شهرستان انار گفت:از تمامی مردم و مسئولین انارطلب حلالیت میکنم.

بنده به سبب همدلی مسئولین و لطف مردم انار و نیز تحصیل در انار دوست داشتم اولین تجربه کاری خودم را از انار شروع کنم و یکی از بهترین دوران های خدمت من در این شهرستان بود.

سرگرد جمالزاده همچنین از شهرداری انار و امین شهر و ریاست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای انار به سبب کمک در ساخت میدان تیر و پیگیری در ساخت آرامگاه شهید گمنام انار تشکر کرد.

محی الدینی رییس سابق اتاق اصناف انار نیز گفت:تقدیر و تشکر میکنم از تمامی مسئولین سابق و فعلی که در طول ۱۱سال خدمت ما برای مردم، به ما یاری رساندند و در پایان ما سعی کردیم کم نگذاریم و از همگی طلب عفو وبخشش دارم.

گزارش و عکس:مهدی اسدعبدالعلی زاده

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=31054
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای نگرانی مردم و مسئولین در خصوص کارگران فصلی برداشت پسته به جا و باید کارگران ساماندهی و کنترل شوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.