تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
7

گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس در شهرستان انار

  • کد خبر : 3068
  • 04 مهر 1395 - 21:46
گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس در شهرستان انار

به گزارش انارآنلاین،بمناسبت هفته دفاع مقدس گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس شهرستان انار باحضور فرماندار انار و تعدادی از مسئولین شهرستان در تالار هتل ملائکه انار برگزار شد. در این مراسم ابتدا تعدادی از رزمندگان خاطراتی را از دوران دفاع مقدس بیان کردند و در ادامه حجت الاسلام حسینی نوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای […]

به گزارش انارآنلاین،بمناسبت هفته دفاع مقدس گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس شهرستان انار باحضور فرماندار انار و تعدادی از مسئولین شهرستان در تالار هتل ملائکه انار برگزار شد.

در این مراسم ابتدا تعدادی از رزمندگان خاطراتی را از دوران دفاع مقدس بیان کردند و در ادامه حجت الاسلام حسینی نوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس ، خاطراتی را از رزمندگان و شهیدان اناری دفاع مقدس بیان کرد.در ادامه سرهنگ غضنفری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان انار به سوالات حاضرین در جلسه پیرامون عملکرد نیروی انتظامی شهرستان پاسخ داد.

همچنین سرهنگ مرادی زاده فرمانده سپاه انار در این مراسم به اهمیت حفظ ارتباط با خدا و توسط به اهل بیت اشاره کرد و گفت: رزمندگان در زمان دفاع مقدس نیز با تکیه بر این اصل مهم توانستند از میهن دفاع کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه جنگ تمام نشده و همچنان ادامه دارد گفت: تنها شکل جنگ تغییر کرده است و امروزه در میدان جنگ اقتصادی و فرهنگی هستیم و باید همچنان روحیه رزمندگان زمان جنگ در ما وجود داشته باشد.مرادی زاده در ادامه با تقدیر از حضور رزمندگان خواستار حضور بیشتر و مستمر یادگاران دوران دفاع مقدس در جلسات بسیجیان شهرستان شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=3068
  • دیدگاه‌ها برای گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس در شهرستان انار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.