13

برگزیدگان جشنواره «برای آیلان» در شهرستان انار تجلیل شدند

  • کد خبر : 3059
  • 04 مهر 1395 - 21:40
برگزیدگان جشنواره «برای آیلان» در شهرستان انار تجلیل شدند

مراسم اختتامیه جشنواره «برای آیلان» که در دو بخش ادبیات و نقاشی از سوی موسسه فرهنکی هنری «مکعب سفید» برگزار شده بود، در انار برپا شد.

به گزارش انارآنلاین، این مراسم که شامگاه شنبه سوم مهر باحضور مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع)،  فرماندار انار ،مسئولین شهرستان و هنرمندان گرامی در تالار شهر برگزار شد، «زهرا ارباب‌صالحی، مصطفی افرند و زهرا مهرابی بشرآباد» به عنوان نفرات اول تا سوم بخش ادبیات مورد تجلیل قرار گرفتند و جوایزی به آن‌ها اهدا شد.

همچنین در بخش نقاشی نیز «مرضیه رشیدی، حمیده توکلی‌فر و زهرا عسکری» به عنوان نفرات اول تا سوم مورد تجلیل قرار گرفتند و جوایزشان اهدا گردید.

در این مراسم همچنین از «سید امیرحسین سجادی نفر اول کشوری در رشته صحیفه سجادیه، زینب علی‌پور برگزیده کشوری در مسابقات قرآن و معصومه هادی زاده مدیر مهد کودک بهارک و پیش دبستانی بهاران و برگزیده کشوری اولین جشنواره قلم و کارآفرین برتر استان کرمان» نیز با حمایت خیرین تجلیل شد.همچنین در این مراسم از دکتر گنجی، رئیس بیمارستان انار و عباس اکبری که جان حسین گنجی را به هنگام برق‌گرفتگی در امامزاده انار نجات داده بود، تقدیر شد.

contentimages_29812

سیدجواد جعفری، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) در این مراسم به چهار نقطه قوت شهرستان انار اشاره کرد و و توسعه فرهنگی انار و «جریان رسانه‌ای» را یکی از آن‌ها دانست.

contentimages_29813

وی از «مردمی‌ و عمومی شدن جریان‌های فرهنگی»، «جریان نیکوکاری» و  «جریان فرهنگی امامزاده محمدصالح (ع)» به عنوان سه نقطه قوت دیگر شهرستان انار نام برد.

شیخ علی گنجی نیز در این مراسم خطاب به مسوولین گفت: تا می توانید این برگزیدگان را تشویق کنید که این‌ها سرمایه‌های آینده کشور هستند.

contentimages_29814

وی افزود: پیامبر یک سیاهپوست به نام بلال تربیت کردند و او دنیا را تکان داد اما ما با این همه گنبد و گلدسته کجا را تکان دادیم؟ بیایید به تشویق این عزیزان بپردازیم که آینده کشور به دست آن‌هاست.

در این مراسم برنامه‌های هنری از جمله موسیقی زنده نیز اجرا شد.

در پایان نمایشگاه آثار راه‌یافته به جشنواره گشایش یافت. این نمایشگاه در بیمارستان انار آماده بازدید عموم است.

contentimages_29810

contentimages_29811

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=3059
  • دیدگاه‌ها برای برگزیدگان جشنواره «برای آیلان» در شهرستان انار تجلیل شدند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.