تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
19

پیام تشکر و تبریک پایگاه خبری صدای انار به فرمانده سابق و جدید سپاه شهرستان انار

  • کد خبر : 28046
  • 23 فروردین 1399 - 12:24
پیام تشکر و تبریک پایگاه خبری صدای انار به فرمانده  سابق و جدید سپاه شهرستان انار

پایگاه خبری صدای انار در پیامی انتصاب سرهنگ پاسدار داوود ابراهیم پور را به عنوان فرمانده سپاه ناحیه انار تبریک و از زحمات سرهنگ مرادی زاده فرمانده سابق سپاه شهرستان انار قدردانی کرد.

در متن پیام آمده است:

“من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق “

جناب سرهنگ احمد مرادی زاده

مسئول محترم بازرسی سپاه ثارالله استان کرمان

سلام علیکم؛

خدمات خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک سربازی ولایت است  و نتیجه بذر دل انگیز این خدمت ، تنومندی و اقتدار شجره طیبه بسیج است .

بر خود لازم میدانیم از تمام زحمات و تلاشهای مؤثر شما در دوران فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار  و تحقق اهداف ارتش بیست میلیونی تقدیر و تشکر نماییم ، ازخداوند متعال برای شما اجر اخروی و توفیق در عرصه دفاع از دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی را مسئلت داریم .

هیات تحریریه پایگاه خبری صدای انار


” الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَم”

سرهنگ پاسدار داوود ابراهیم پور

فرماندهی محترم سپاه ناحیه انار

سلام علیکم؛

سپاه پاسداران نمادی ارزشمند از ظرفیت انقلابی مردم ایران با پیروی از سالار شهیدان امام حسین (ع) عزّت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی، اسلامی و جهادی و معنویت، نقش تعیین کننده‌ای در دفع حملات دشمنان اسلام ، ایران و حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، ایفا کند.

امروز پس از گذشت بیش از سه دهه از تأسیس این نهاد ارزشمند و پر افتخار که دفتر سوابقش از برگ‌های زرین حماسه ، ایثار و افتخار در تمام ادوار انقلاب اسلامی به‌ ویژه در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است، بالنده‌تر، بانشاط ‌تر و مقتدرتر از گذشته در راه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل(ره) است ، همان پیر جمارانی که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

بی شک عهده داری مسئولیت در نهاد مقدس سپاه بویژه در سطوح بالای سازمانی موهبت گرانقدری است که خداوند متعال آن را به بندگان شایسته خود عطا می فرماید.

بی تردید حسن اعتماد سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان،موید توانمندی‌های جنابعالی برای حضور موفق در سنگر جدید خدمت و مسئولیت در سایه مقام عظمای ولایت ، حضرت امام خامنه ای (حفظه الله ) است.

بر خود وظیفه می دانیم با نهایت مسرت و مباهات انتصاب جنابعالی را به سمت فرماندهی سپاه ناحیه انار از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است در اجرای ماموریتهای خطیر محوله با تکیه بر تجارب ارزنده و تخصص مفید خویش و با الهام از منویات فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) و رهنمودهای امام جمعه فرهیخته و دانشمند آن شهرستان موفقیت ، پیروزی و سربلندی شما را از خداوند منان مسئلت دارم.

هیات تحریریه پایگاه خبری صدای انار

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=28046
  • دیدگاه‌ها برای پیام تشکر و تبریک پایگاه خبری صدای انار به فرمانده سابق و جدید سپاه شهرستان انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.