تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
15

سرهنگ ابراهیم پور بعنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان انار منصوب شد+تصاویر

  • کد خبر : 28062
  • 23 فروردین 1399 - 13:06
سرهنگ ابراهیم پور بعنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان انار منصوب شد+تصاویر

مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه شهرستان انار با حضور سردار مطهری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

به گزارش صدای انار ، صبح امروز شنبه ۲۳ فروردین،مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه شهرستان انار با حضور سردار مطهری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان ائمه جمعه انار و امینشهر،فرماندار انار ،جمعی از مسئولین شهرستان و فرماندهان پایگاه‌ها و جمعی از بسیجیان در تالار شهر انار برگزار شد.

سرهنگ ابراهیم پورفرمانده سپاه شهرستان اناردر این مراسم ضمن تقدیر و تشکر اظهار داشت:همه مردم وگروه‌ها وافراد اذعان دارند که بسیج وسپاه توانسته است در بسیاری از بحران‌ها به موقع وموثر وارد عمل شود، حضرت امام(ره)از روز تاسیس سپاه پاسداران این روزها واین چشم اندازها را دیده‌ بود.

وی گفت:بنده از دروازه جنوبی استان کرمان به دروازه شمالی استان کرمان منتقل شده‌ام، امیدواریم که باعث خیر وبرکت باشد وبتوانیم تعاملاتی داشته باشیم.

وی افزود:طبق جلسه وصحبتی که از قبل با جناب سرهنگ مرادی زاده داشتیم در جایگزینی سرهنگ مرادی کارمان سخت ترشده است، امیدوارم که بتوانم این جایگزینی را با برنامه ریزی وبرنامه‌هایی که ارائه می‌شود در جهت حفظ وتحقق منویات رهبری و سلسله مراتب فرماندهی سپاه به نحو احسن انجام دهم.

سرهنگ ابراهیم پوردر پایان تصریح کرد:اعتقاد ما این است که مسئولیت‌ها امانت الهی هستند و نگاه ما به مسئولیت هاباید نگاه معنوی واعتقادی باشد ومن هم سعی میکنم که به همین شکل عمل کنم وآن چیزی را که خداوند از ما میخواهد همان خدمت به خلق خدا می‌باشد وانشاالله بتوانیم که از این ابزار با همکاری وهمدلی شما عزیزان برای رسیدن به قرب الهی استفاده کنیم ومشکلات مردم شهرستان انار را حل کنیم.

در این مراسم از زحمات و تلاشهای سرهنگ احمد مرادی زاده تقدیر و تشکر شد.

لازم به ذکر است سرهنگ مرادی زاده فرمانده سابق سپاه شهرستان انار طی حکمی از سوی فرمانده سپاه ثارالله به سمت مسئول بازرسی سپاه ثارالله استان کرمان منصوب گردید.

گزارش:نرگس سلطانی

عکس: فاطمه ناجی

 

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=28062
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای سرهنگ ابراهیم پور بعنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان انار منصوب شد+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.