تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
9

با چنگ و دندان از منابع آب انار حفاظت کنید

  • کد خبر : 2445
  • 17 شهریور 1395 - 22:17
با چنگ و دندان از منابع آب انار حفاظت کنید

مهندس طاهری مدیر عامل آبفای استان کرمان از مسئولین شهرستان انارخواستند تا باتوجه به خشکسالیهای اخیر و بحران آب موجود با چنگ و دندان از منابع آبی شهرستان حفظ و حراست نمایند.

به گزارش انارآنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار، ۱۷ شهریورماه طی جلسه ای با دعوت از جناب آقای مهندس طاهری مدیر عامل محترم شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمان موضوعات مرتبط با آب آشامیدنی انار باحضور سرپرست فرمانداری انار ،امام جمعه موقت،رئیس دفتر نماینده مجلس و سایر مسئولین پیگیری شد.

 در این جلسه که معاون مدیر کل آبفای استان و مدیر عامل آب آشامیدنی رفسنجان و معاونان ایشان هم حضور داشتند موضوعات مختلفی همچون وصل انشعاب آب مسجد امام سجاد(ع )،پایگاه امداد و نجات هلال احمر،مرکز فوریتهای پزشکی امام سجاد(ع)،آب شیرین جهت شهرک صنعتی ،افزایش کیفیت و کمیت آب آشامیدنی شهر انار و امین شهر و مسائل مختلفی دیگر که از طریق سرپرست فرمانداری و نماینده محترم مجلس در استان و شهرستان پیگیری شده بود مورد بررسی میدانی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت.

contentimages_28130

در این جلسه با موافقت مدیر عامل محترم آب و فاضلاب شهری استان و دستور مساعد ایشان مقرر گردید:

-یک مخزن ۳ تا ۵ هزار متر مکعبی برای ۶۸۰۰ اشتراک شهر انار بصورت مشارکتی(اعتبارات شهرستان و آبفا) در نظر گرفته و ساخته شود تا باتوجه به میزان ذخیره آب بیشتر در این مخزن در صورت بروز مشکل قطعی آب انار به حداقل برسد.

– همچنین چاه شماره ۲ آب آشامیدنی امین شهر و گلشن و.. هم که در حال اخذ مجوز است تا پایان آبانماه باید حفر تجهیز و وارد مدار شود.

-باتوجه به فرسودگی ۵۰ درصد از لوله های آب آشامیدنی انار طرح مطالعاتی اجرای شبکه آب شهر انار تا پایان آذرماه تکمیل و بصورت اصولی و کارشناسی شده نسبت به تعویض شبکه فرسوده اقدام گردد.

-اداره آب و فاضلاب انار با موافقت مدیر عامل محترم و دستور مساعد ایشان انشاالله ظرف ده روز آینده از اداره به امور آب ارتقاء پیدا می کند که این از خواسته های سرپرست فرمانداری و نماینده محترم مجلس بوده که قبلا دز استان این مسئله را با مدیرعامل آب مطرح نموده بودند و طی این سفر ایشان در این خصوص قول مساعد دادند.

-در خصوص وصل انشعاب آب به مسجد امام سجاد علیه السلام ،پایگاه امداد و نجات و پایگاه فوریتهای پزشکی همچنین واحدهای تجاری صنعتی و تولیدی مجاور هم نیز مقرر شد در صورت تامین اعتبار توسط واحدهای مجاور مسجد خط لوله و تاسیسات مربوط به آن اجرا و وصل گردد که از این خط می توان جهت واحدهای صنعتی شهرک نیز در صورت تمایل آنها (آب آشامیدنی ) استفاه نمود.

مدیر عامل آبفای استان از مسئولین شهرستان خواستند تا باتوجه به خشکسالیهای اخیر و بحران آب موجود با چنگ و دندان از منابع آبی شهرستان حفظ و حراست نمایند.

contentimages_28126

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=2445
  • دیدگاه‌ها برای با چنگ و دندان از منابع آب انار حفاظت کنید بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.